Preseganje ega?
Forum Duhovnost › Forumi › Duhovna rast › Preseganje ega?
- This topic has 276 odgovorov, 18 glasov, and was last updated 11 years, 4 months nazaj by glas.
-
AvtorPrispevki
-
15. 9. 2010 ob 15:08 #4992NatašaČlan
Brezo wrote:
Ah, kaj vse ne tvezijo v dobrih bukvicahUbijanje iz milosti in sočutja , da si ohraniš lastno rit in glavo, zato, ker je to ukaz od zgoraj – no, to je pa skregano z mojo logiko. Če človek dobi naročilo, naj nekoga ubije, in je to v nasprotju z njegovim prepričanjem, bo pač raje sam ubit, ker se bo odločil za svojo resnico in bo šel pri tem do konca.Kao prvo govor je bil o gladiatorjih…rimskih časih…itd…in by the way če deluješ za svojo rit ne more biti milosti in sočutja…sočutje gre skupaj z altruizmom…Če nekdo napade tvojo državo, familijo, otroke, starčke…in pride ukaz da moraš ustrelit nasprotnika…ti pa kao da to ni tvoje prepričanje…Vredno razmisleka…OK. to je dharma moških, dharma žensk je mal drugačna…Predpostavljam da si čitala Bhagavadghito…kakšne pomisleke je imel Ardžuna…ipd…ker je bil pa iz rodu kšatrij (bojevnikov) je bila njegova naloga ščititi prebivalstvo…In Krišna mu je nekak odgovoril da mora kot vojak izpoljnjevat svojo dharmo ( ubijati, če ne gre drugače)…če tega ne zmore potem ni vojak, ne opravlja svoje dharme in ni jogin, ampak strahopetec ki se gre vojačka…tralala…Je pa to še danes najboljša knjiga kar se duhovnih naukov tiče…samo treba je imeti nekoga ki res razume pomen in ki zna to razložit..Strahopetci, tisti ki nimajo znanja….ne morejo letat po višjih nivojih se srečevat z lastnimi strahci, ipd…In kaj je nasprotje od strahcov v TKM (chinese medicine)…pogum…Glej, Brezo, meni je to popolnoma brez vsakega pomena, ko razlagaš o tem, kaj pravi neka knjiga in nima nobene veze, kaj pravijo ne vem kakšni modreci ali pa Bhadavadhitta (ki je mimogrede nisem brala) o razreševanju človekovih notranjih dilem. Vse, kar šteje, je to, kaj o neki dilemi čutim jaz, če se poskusim postaviti vanjo. Se pa strinjam, da imamo moški in ženska za razrešit različne notranje dileme, zato morda tega ne razumem tako kot ti.15. 9. 2010 ob 15:19 #4994zofijaČlanv vsaki dobri stvari je nekaj slabega in v vsaki slabi stvari je nekaj dobrega…….jin-jang- v vsaki črni stvari je nekaj belega in v vsaki beli stvari je nekaj črnega…..ravnovesje……..nič ni dobro in nič ni slabo……ravnovesje……..nobena stvar ni tolk slaba, da ne bi bla za nekaj dobra…..
15. 9. 2010 ob 15:24 #4995AnonimnežNedejavnoE Nataška tukaj se pa glih ne strinjam s tabo…Moški in ženske imamo za razrešit iste al pa podobne notranje probleme…razlika je samo delovanje v zunanjem svetu (dharma)…kakšne značilnosti in lastnosti izražajo ženske in kakšne moški…in v katerih poklicih oz. področjih je kdo bolj primeren…15. 9. 2010 ob 16:04 #4996NatašaČlanBrezo wrote:
E Nataška tukaj se pa glih ne strinjam s tabo…Moški in ženske imamo za razrešit iste al pa podobne notranje probleme…razlika je samo delovanje v zunanjem svetu (dharma)…kakšne značilnosti in lastnosti izražajo ženske in kakšne moški…in v katerih poklicih oz. področjih je kdo bolj primeren…Osnova vibracija ali ton, ki nam povzroča težave, je seveda enaka pri moških ali ženskah, vendar pa se pogosto znajdemo v drugačnih situacijah.Sicer se mi je pa prej mudilo in nisem uspela do konca napisat, zakaj sem se sploh spustila v debato na to temo. Zgodbo o Arjuni poznam, vendar mislim, da si jo je treba razložit simbolično, v smislu naše notranje razdvojenosti, razcepljenosti pri različnih odločitvah, in ta razdvojenost je v bistvu tista, ki povzroča karmo in nam vedno znova in znova prinaša v življenja iste situacije, v katerih se moramo odločit, s tem da so enkrat odločitve težje, drugič lažje (ubiti ali ne ubiti, biti zvest sebi ali se še naprej prodajati). Zdaj če pogledaš Arjunino razcepljenost ali razcepljenost današnjega človeka, ni vibracija v njem prav veliko drugačna, ko se recimo odloča, ali iti levo ali desno, ali biti “jeben ili pošten” . Ravno tako je zame simboličen tudi Krišnin odgovor: torej ustavi se v tistem, kar počneš, ustavi se v tem trenutku, saj je edino v njem tvoja resnica.15. 9. 2010 ob 16:27 #4997tadej pretnerModeratorAVATAR wrote: Ta svet je pogojen od glave do pete…ni mogoče vnašat nepogojenosti v ta svet in tako tudi živet..
To seveda ni res. Sam to mi ni jasno, a Zeland tega v svojih knjigah ni razložil, ali je, pa je šlo mimo tebe. Pogoj je sicer aktiven notranji opazovalec, načinov, kako se to naredi, pa kar precej.
Se spomniš, ko sem tam nekje v začetku napisal o osmih ravneh usmerjenosti, glede na stanje zavesti? Pri prvih petih lahko načeloma uporabiš klasične metode kreiranja realnosti (vizualizacija podprta s čustveno energijo), čeprav te tak način načeloma pozicionira še globlje v polje iz katerega si izhajal. Pri ravneh od 6 naprej pa se začne nivo kreacije na misel oziroma metoda, kjer predaš namero praznini. Ampak a misliš, da ti bo praznina, ki povezuje vse, kaj dala, če je cilj sebičen? Ne bo. Tu špilajo samo namere, pri katerih se zavedaš tudi energijskih pretokov do drugih in ko deluješ tako, da ima korist tudi celota.
AVATAR wrote:
.Seveda se lahko trudiš čim manj predalčkat in presojat…s časom pa ugotoviš…da tako ne gre…Ljudje smo individualisti-egoisti…to je v naši naravi…in ravno to nas dela unikatne-samosvoje…Kakor koli obrneš zadevo…vse kar sploh imamo…imamo sami sebe…in takšni kakor smo…s vsemi svojimi željami-potrbami-pogledi-hotenji…itd…je to pač del nas…Če to zatajimo…zatajimo sami sebe.Ko deluješ sebično, deluješ pod vplivom nizkovibracijski polj. Igraš le vlogo, ki jo diktirajo nizkovibracijska polja. Je to individualnost? Da ne govorim o potrebah, ki na tej ravni izhajajo iz nizkovibracijskih polj, ki sploh niso resnično tvoje, ampak se pojavljajo zato, da ekspandirajo polja, ki so ti impulz, ki si ga prepoznal kot potrebo, prepoznala.
glas wrote:
Drugače pa ne gre samo za boj ego – Duša, lahko se tudi drugi deli v nas bojujejo med sabo in se ne zmorejo sprejeti… Mir in harmonija nastaja v osnovi iz popolnega sprejetja samega sebe, popolnega razumevanja, vseh kotičkov osebnosti (temnih in svetlih) in nato integriranje ”Višjega Jaza” kot vsakdanje osebnosti.Se z vsem strinjam, drugače doživljam le prvi del prvega stavka. Sploh nimam občutka, da se duša (pa ji reciva notranji opazovalec) in ego med seboj borita. Bolj se za preživetje bori ego kot tak, in te zato usmerja na preteklost in prihodnost, saj pomeni stanje tukaj in sedaj, v katerem pride na plan notranja bit, zanj smrt.
Drugač pa sprejetje samega sebe izhaja ravno iz skladja podelementov ega, o katerih sem pisal na začetku. Tudi v svoji notranjosti lahko doživljamo enako zgodbo v smislu identitete žrtve, kot v zunanjem delovanju. Le da je pri zunanjih odnosih agresor neka oseba, sistem …, ti pa si žrtev, pri tej notranji zgodbi pa je en tvoj podjaz agresor, drugi pa žrtev. In zanimivo, če recimo v medsebojnih relacijah pravimo, da izstopiš iz zavesti žrrtve takrat, ko agresorju odpustiš, je tako tudi tu. Notranja neskladja se odražajo v občutkih sramu in neupravičene krivde (projecirana krivda, nasledna krivda, zaključna krivda …) in pri teh lahko uporabimo tehnike samoodpuščanja, pri občutkih resnične, upravičene krivde, pa te tehnike ne delujejo. Tam te občutek krivde sam po sebi usmerja na to, da boš naslednjič ravnal drugače.15. 9. 2010 ob 16:52 #4998AnonimnežNedejavnoSamo za pojasnilo…
Bhagavadgita opisuje dogodke, ki so se zgodili pred 5000. leti…Različni avtorji dogodke pač tolmačijo različno…Dejstvo pa je da je Krišna bil Avatar…to pa pomeni da vsako dejanje, ki ga je storil ima večplastni pomen…materialist bo videl samo fizično raven, duhovnjak bo videl še mal duhovnega nauka, modrec bo pa videl bistvo…Zato je brezveze govorit kaj je prav in kaj ne, ker je samo od globine uvida odvisno kaj kdo vidi…Zato sem pa poudaril da je treba imeti vodstvo nekoga, ki te zadeve razume tudi v globino. Podobno je pri Jezusu in Bibliji…malokateri človeček sploh razume globino, ker je vse nekak popačen, Jezusove stavke si pa vsak različno tolmači…V bistvu je pa govoril isto kot jogini, ker je tudi sam v bistvu bil neke vrste zahodni jogin…Sami stavki za sebe ponavadi nimajo prevelike veljave, ampak v povezavi z drugimi zadevami se pa pokaže čist drugačna slika…15. 9. 2010 ob 17:01 #4999tadej pretnerModeratorBrezo wrote: Samo za pojasnilo…
Bhagavadgita opisuje dogodke, ki so se zgodili pred 5000. leti…Različni avtorji dogodke pač tolmačijo različno…Dejstvo pa je da je Krišna bil Avatar…to pa pomeni da vsako dejanje, ki ga je storil ima večplastni pomen…materialist bo videl samo fizično raven, duhovnjak bo videl še mal duhovnega nauka, modrec bo pa videl bistvo…Zato je brezveze govorit kaj je prav in kaj ne, ker je samo od globine uvida odvisno kaj kdo vidi…Zato sem pa poudaril da je treba imeti vodstvo nekoga, ki te zadeve razume tudi v globino. Podobno je pri Jezusu in Bibliji…malokateri človeček sploh razume globino, ker je vse nekak popačen, Jezusove stavke si pa vsak različno tolmači…V bistvu je pa govoril isto kot jogini, ker je tudi sam v bistvu bil neke vrste zahodni jogin…Sami stavki za sebe ponavadi nimajo prevelike veljave, ampak v povezavi z drugimi zadevami se pa pokaže čist drugačna slika…Opa stari, bravo za tale post.
Sveto pismo je pa itak predelano v berljivo obliko. Vprašanje, kakšni so bili krščanski sveti teksti v originalu. Če se ne motim, izhaja Tomažev evangelij iz leta 80 n.š. Glede na to, da so bili zapisi Jezusovih besed v njem oddaljeni kakšnih 50 let od takrat, ko naj bi bile te besede zares izrečene, itek verjetno ne gre več za pravi original. Ampak ko človek tisto bere, se mu posamezne misli dejansko včasih zdijo skregane z zdravo pametjo. Sicer pa – kaj pa če je res tako, kot trdijo nekateri, namreč da je osebnost Jezusa in njegov lajf zgolj mit? -
AvtorPrispevki
- Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.