Reply To: Šola osebne rasti
Forum Duhovnost › Forumi › Šola osebne rasti › Šola osebne rasti › Šola osebne rasti › Reply To: Šola osebne rasti
Konec februarja bodo na spletni strani novi teksti, ki se bodo nanašali na programe izobraževanj v sezoni 2015/2016. Tam bo tudi nova prijavnica in zainteresirani za Šolo osebne rasti mi jo torej lahko
pošljete od konca meseca naprej. Plačilni pogoji šole so enaki kot lani (glej predhodni post v tej temi), program pa je malce osvežen in ga najdete tule:
ŠOLA OSEBNE RASTI
Kvantne metode
samorazvoja in terapevtskih pristopov
V Šoli osebne rasti bo
tudi v sezoni 2015/16 organiziran program izobraževanja, namenjen iskalcem
duhovnih resnic in vsem tistim, ki si želijo izboljšati kvaliteto lastnega
življenja, se naučiti različnih pristopov samopomoči, kot tudi terapevtskih
tehnik, s katerimi lahko pomagamo drugim. Temeljni cilj šole je razvoj osebnih
potencialov udeležencev.
Izobraževalni program je zasnovan na osnovah ezoterične in
kvantne psihologije, podprt z nekaterimi kompatibilnimi klasičnimi prvinami iz
Taoizma, Ajurvede in Tradicionalne kitajske medicine, poleg teoretične osnove
pa vsebuje celo paleto praktičnih vaj, ki vodijo k življenjski spontanosti in
sposobnost suverene pomoči drugim. Ne vsebuje nikakršnih metod preprogramiranja
uma, ampak metode, ki vodijo v življenjsko spontanost.
Program šole bo
izpeljan v desetih (10) modulih, v katerih se ves čas prepletajo teoretične
osnove s praktičnim delom. Vsak modul pa bo trajal 12 ur (sobota in nedelja od
9.00 do 15.00).
Šolanje izvajamo na O.Š.Livada, Ulica
Dušana Kraigherja 2, Ljubljana.
Moduli vsebujejo naslednja področja:
a)
Teoretični del
– Energijski ustroj vesolja: eter,
univerzalna energija eterične ravni, torzijsko polje, polarnost,
metafizična struktura vesolja,
materialna in holotropska raven, arhetipi in entitete, zakonitosti
materialnega sveta, vorteksi,
enostavna in kompleksna polja realnosti;
– Energijski ustroj
človeka: avrična telesa, čakre, hara, srednji steber, svetlobno telo, pojem
duše in individualnega duha, razvoj duše v
fizični realnosti, inkarnacija svetlobnega telesa v sistem duša-avra-fizično telo;
– Psihološki ustroj
človeka: struktura osebnosti, bazični, lažni in nepogojeni jaz, evolucija
čustvene zrelosti, bolečinska telesa,
čustvena identiteta, eneagrami;
– Razumevanje ozadja
vedenjskih in zdravstvenih problemov: principi nastanka karmične
energije na astralni ravni, več
dimenzijsko ozadje podzavestne čustvene energije (telesne napetosti, strukura celičnih receptorjev, nevropeptidi,
epigenetika, »zamrznjene« slike v možganih);
– Bazični principi
osebne rasti: razumevanje pojma ozemljitve, instinkti in povezava z njimi,
intuicija, sram in krivda, pogojena in
globinska samozavest, strah in anksioznost, namera in
čiščenje namere, iluzija razmišljanja v
sosledju vzrok – posledica, zavestna manifestacija realnosti, zablode nekaterih pristopov osebne
rasti;
b) Praktični del, ki se nanaša na osebno rast
– Tehnike dihanja: proces
prisotnosti, jogijsko dihanje, integracija destruktivnih čustev z zvokom;
– Tehnike vzpostavljanja energijske
pretočnosti telesa: bazični zhan zhuang, dinamični zhan
zhuang, zhan zhuang organov, kvantni
zhan zhuang, akumulacija energije, aktivacija posameznih čaker in potencialov, vaje za aktivacijo hare, delo s
»popolnimi« energijskimi dvojniki;
– Vaje ozemljitve in povezave z
instinkti;
– Metode za odpravljanje destruktivnih čustev: Sedona metoda, metoda Carlo,
enačica tehnike
hooponopono za odpravljanje občutkov
sramu in krivde, osvobajanje blokad na srčni ravni,
tehnika brisanja vorteksov;
– Druge metode samozdravljenja:
equilibrium in equilibrium z namero, pri katerem torzijsko
polje usmerjamo z mudrami (ayurvedski
in TKM pristop), kombinacija brisanja vorteksov,
zdravilnih kod in »vlečenja« energije
prek določenih meridianov;
– Zdravljenje odnosov: kvantni
hooponopono;
– Vaje za razvoj intuicije;
– Energijsko čiščenje bivalnih prostorov
(dva načina);
– Tehnike manifestacije želene realnosti;
– Odpravljanje entitet;
– Številne meditacije.
c) Terapevtski pristopi
– Tehnika polarne izravnave, delo s torzijskim poljem (klasični equilibrium,
usmerjanje torzijskega polja z mudrami, theta equilibrium,
delo na daljavo), brisanje vorteksov, kombinacija brisanja vorteksov, zdravilnih kod in
»vlečenja« energije prek določenih meridianov, odpravljanje entitet;
Dober občutek o vsebinskem programu šole da moja knjiga
Integrirana osebnost http://www.tadej-pretner.com/knjigarna_integrirana_osebnost.asp Imajo jo v vseh večjih knjižnicah.