SVETLOBNA ALFA

Prikaz 1 prispevka (od skupno 14)
  • Avtor
    Prispevki
  • #19164
    AVATAR
    Član

    Vprašanje…Je kdo na območju Maribora, ki obvlada svetlobno alfo in bi me tega naučil ?! Smile

    Lepo je če deliš
    #19165
    ozelot
    Participant

    https://www.youtube.com/watch?v=uTWu75M2NBU LOL

    Lepo je če deliš

    Vedno znova vse po starem

    #19166
    AVATAR
    Član

    Vidim, da ti velikonočni prazniki…godijo Tongue

    Lepo je če deliš
    #19168
    tadej pretner
    Moderator

    AVATAR wrote: Vprašanje…Je kdo na območju Maribora, ki obvlada svetlobno alfo in bi me tega naučil ?! Smile

    Nisem prepričan, da to rabiš. To je bolj za začetnike. Dovolj je, da veš, da si v alfi vedno, kadar imaš fokus na energijskem svetu
    – ko recimo nekoga ali nekaj opazuješ prek praznine (fokus imaš malce pred opazovanim objektom/subjektom)
    – ko imaš fokus V opazovanem subjektu/objektu
    – ko si osredotočen na avrični krancel objekta/subjekta
    V beti pa si, kadar gledaš objekte/subjekte kot gole materialne tvorbe. In obratno – čim si v alfi, se ostrina materialne vizualne percepcije do neke mere zabriše oziroma postanejo nejasne meje opazovanega objekta/subjekta.
    Lepo je če deliš
    #19180
    ozelot
    Participant

    Potem takem sem jest v alfi ene 30% časa ko opazujem ljudi. Ali pa še več. Zadnje cajte ljudi sploh ne “vidim” več ampak jih “VIDIM”.

    Lepo je če deliš

    Vedno znova vse po starem

    #19183
    strelka
    Participant

    aha ..ozelot kako pa zgledam …

    Lepo je če deliš
    #19188
    tadej pretner
    Moderator

    ozelot wrote: Potem takem sem jest v alfi ene 30% časa ko opazujem ljudi. Ali pa še več. Zadnje cajte ljudi sploh ne “vidim” več ampak jih “VIDIM”.

    Še nekaj je zelo pomembno – ali je ta alfa aktivna ali pasivna. Če je aktivna, so vključeni gama možganski valovi, ki pomenijo pozornost – ko si v alfi pozoren, si zmagal.
    V pasivni alfi pa game/pozornosti ni. Takrat si strašno podvržen sugestijam. To vedo tudi snovalci reklam, ki poskrbijo, da je določena reklama na TV v enem večeru 15x ali še večkrat. Stavijo na zjebane ljudi – ko si utrujen, si tudi ponavadi v pasivni alfi. In ko v takšnem stanju vidiš reklamo, si ta utre pot v globino tvoje podzavesti. Rezultat: greš recimo v trgovino in brez kakršnega koli razmišljanja kupiš proizvod, ki si je utrl pot v tvojo podzavest prek reklame, ki si jo videl v pasivni alfi.
    Lepo je če deliš
Prikaz 1 prispevka (od skupno 14)
  • Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.