razpoznavanje urokov in magije in zaščita
Forum Duhovnost › Forumi › Duhovna rast › razpoznavanje urokov in magije in zaščita
- This topic has 3 odgovori, 3 glasovi, and was last updated 8 years, 4 months nazaj by snowcat :).
-
AvtorPrispevki
-
29. 5. 2016 ob 14:02 #61758simfonijaParticipant
Živio Tadej
imam vprašanje zate glede razpoznavanja urokov in magije ter eventuelne zaščite in sicer me zanima, če obstaja kakšna preprosta metoda, ki jo lahko izvedem sama in sicer za preverjanje ali si pod kakšnim urokom ali magijo.
Pred kratkim sem zaključila enoletno usposabljanje, in ena od udeleženk je sprožila informacijo o tem, da je bila cela skupina na nek način “zakodirana” in sicer proti uspehu v smislu tega, da ne bi prerasel učitelja oz. da mu ne bi slučajno delal “konkurence” in da gre vsem udeležencem “slabše” in ne kot bi bilo pričakovati boljše po enolotnem usposabljanju. Zanima me tvoje mnenje glede tega in kaj lahko sama naredim oz. kako lahko to sploh sama preverim koliko je resnice v tem oz. ali se mene to tiče ali ne.
Hvala vnaprej29. 5. 2016 ob 16:59 #61760tadej pretnerModeratorŽivio Tadej
imam vprašanje zate glede razpoznavanja urokov in magije ter eventuelne zaščite in sicer me zanima, če obstaja kakšna preprosta metoda, ki jo lahko izvedem sama in sicer za preverjanje ali si pod kakšnim urokom ali magijo.
Pred kratkim sem zaključila enoletno usposabljanje, in ena od udeleženk je sprožila informacijo o tem, da je bila cela skupina na nek način “zakodirana” in sicer proti uspehu v smislu tega, da ne bi prerasel učitelja oz. da mu ne bi slučajno delal “konkurence” in da gre vsem udeležencem “slabše” in ne kot bi bilo pričakovati boljše po enolotnem usposabljanju. Zanima me tvoje mnenje glede tega in kaj lahko sama naredim oz. kako lahko to sploh sama preverim koliko je resnice v tem oz. ali se mene to tiče ali ne.Najprej se morava zmeniti, kaj magija sploh je. Sam jo namreč ne doživljam na način, kot jo definirajo enciklopedije – v njih je namreč definirana približno takole: Magija (gr. mageia), čaranje, čarovništvo, domnevna zmožnost, ki skuša doseči svoj namen s pomočjo skrivnih nadnaravnih sil, duhov in demonov (uporablja razne obrede, formule itd., je kaldejskega izvora in je čez Perzijo in Egipt prišla tudi v Evropo); preneseno – skrivna, neumljiva moč ali vpliv.
Zame je magija zelo širok pojem, med drugim pa tudi dejavnost, s katero skušaš vplivati na druge, da mislijo, čutijo ali naredijo tako, kot želiš ti in je še kako vpeta v vsakodnevno življenje, tudi prek marketinga, reklam, vsebujejo pa jo seveda tuudi npr. cerkveni obredi.
V grobem jo delimo na belo in črno; če ima tisti, ki jo izvaja sebične cilje, gre za črno, če ima plemenite, pa za belo. Ampak skozi reklamiranje te pogosto v cilju lastnega profita prepričajo, da sam kot takšen nisi dovolj dober in zato nujno rabiš njihov proizvod – torej je tudi reklamiranje pogostokrat v domeni črne magija ;o).
Pa se vrniva na tvoj primer – v glavnem naletimo na dva tipa edukacijskih programov osebnega razvoja. Eni so usmerjeni na učitelja, drugi pa predvsem na prenos znanja.1. Značilnost programov, usmerjenih na učitelja:
– učitelj zelo dela na svoji avtoriteti, od učencev je distanciran in jim da vsak moment vedeti, da je level višje;nekateri gredo pri tem zelo daleč – znanec mi je pravil, da je bil pred leti v Nemčiji pri neki znani indijski “duhovni učiteljici”, od praga sobe, v kateri je bila do nje, pa je moral po kolenih.
Kakšen je motiv takšnega obnašanja?
Več jih je, prevladujeta pa strah, neznanje in želja po lagodnem življenju. Vsi trije motivi so povezani. Včasih je bolj poudarjen edn, včasih drugi. Strah lahko razumeš tudi kot eksistenčni faktor, za katerega “duhovni učitelj” meni, da ga bo eliminiral, če vsem pokaže, da je level nad njimi. K strahu, neznanju in željo po lagodnem življenju sodijo tudi razne licence, ki jih je treba denarno podaljševati (reconection, acces bars), razni podpisi pred različnimi seminarji, s katerimi se zavezuješ da tistega, kar te bodo naučili sam ne boš učil, razen če jim boš prinesel še kup denarja in s tem pridobil licenco (TRE) ipd.2. Značilnosti programov, usmerjenih na prenos znanja:
– edina avtoriteta učitelja je znanje, ne nastop, odnos z učenci pa prijateljski. Značilnost takšnih učiteljev je samozavest in razumevanje, da je znanje namenjeno dobrobiti vseh in da rasteš, dokler pridobivaš nova znanja, zato se zaradi bojazni, vezanih na lagodno življenje nima smisla oklepati starega. Sicer pa je za takšne učitelje lagodno življenje in proces pridobivanja znanja najtesneje povezano.Vidiš torej, da največkrat ne gre za noben urok, ampak predvsem za to, kaj popušiš in kaj ne. Če padaš na avtoritete, si v področju njihovega vpliva, ki te ovira misliti s svojo glavo in čutiti s svojim srcem. Če pa prepoznavaš znanje, ki ti pomaga pri osebni rasti in si ga pri učitelju, o katerem je govora tudi dobila, je govorjenje o magiji brezpredmetno. Sama se torej vprašaj, ali te pridobljeno znanje približuje življenjski spontanosti, ali je polno pravil (to smem, tistega ne smem). Če ne vidiš jasne slike, pa se spomni stvari, ki razbijajo ujetost v konceptih in za katere vem, da jih poznaš – npr. povezanega dihanja ;o)
29. 5. 2016 ob 19:06 #61761simfonijaParticipant31. 5. 2016 ob 13:46 #61766snowcat :)ParticipantEgo je fascinantno in kompleksno orodje, ki ne rabi naše dovoljenje za obratovanje. Je nekaj, ki ne moremo vzeti ven kot USB ključek. Odklopiti na komando (brez treninga). Kdo je učenec in kdo je učitelj ? Po navadi prihaja učenec do učitelja, s tem ima že učitelj en košček ,,moči,, več. Sam učenec ga da, prostovoljno. Druga zgodba pa je resna pripravljenost poslušati učitelja, kaj ima za povedati. Ego je resno fina zadeva. Osebno sumim, da 90% vprašanj učencev so položena iz kota že vnaprej ustvarjenega mnenja na že vnaprej pričakovan odgovor. Takole to pač deluje. Kakšno informacijo sprejme tak učenec od učitelja ? 10% ? Učitelji vedo, da tisti, ki prihajajo niso zmeraj v stanju poslušanja znanja (naravna avtoriteta via TP), ampak v stanju preverjanja, tistega v ki sami že verjamejo, tudi so taki ki testirajo samega učitelja, …. zapletene ,,igre,, se dogajajo. Če ima učitelj možnost, da postavi ,,sito,, da v njemu ostanejo samo tisti, ki so resno pripravljeni poslušati njegovo besedo, bo pač nekaj izumil. Od vrat po kolenih je lahko ena taka. Osebno menim, da po kolenih od vrat je veliko močnejše sito od plačila za tečaj…. rek ,,metati perle svinjam,, se mi je zdel zmeraj pretiravan, danes, ne toliko… je pa res, da kdo je svinja in kdo meče perle je full relativno in nestabilno ….
snowcat
-
AvtorPrispevki
- Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.