PROCES PRISOTNOSTI

Prikaz 43 prispevka (od skupno 279)
  • Avtor
    Prispevki
  • #22848
    tadej pretner
    Moderator

    fosgen wrote:
    ja bojim se karkoli sam delat zarad tiste slabe izkušnje k sm jo mel, ne grem se več. kakšne vaje imaš sploh v mislih? povezano dihanje?…kako recimo sploh deluje to poveznao dihanje, da odstranis entitete?

    upam,da nisem kaj od tega naredu, ker od takrat se pocutim tako kot se
    , upam da se je dvignu le nek potlacen strah, k ga moram sprocesirat.no ce pogledam nazaj v svoje zivljenje je tega strahu kar veliko bilo prisotno, tako da…

    Povezano dihanje med drugim sprosti energije (in pogojene reakcije), zaradi katerih je entiteta sploh v tebi (če je).

    fosgen wrote:

    Morda sploh nimaš entitete in si s povezanim dihanjem nekaj potegnil
    napol ven. Morda bi se stanje drastično popravilo že po enem samem
    intenzivnem povezanem dihanju.


    kako bi z povezanim dihanjem lahko to naredil?

    Kako si pa to delal do sedaj? A nisi nekje napisal, da si spravil pod streho dva kompletna procesa?

    A si pred tole težavo prišel v fazo, ko si imel občutek več energije?

    Lepo je če deliš
    #22849
    tadej pretner
    Moderator

    ŠESTI
    TEDEN PROCESA PRISOTNOSTI

    Za
    nami je pet tednov vaje povezanega dihanja (2 x dnevno po 15 minut),
    in naša prisotnost v sedanjem trenutku se je dovolj okrepila, da se
    lahko lotimo zavestnega odpravljanja reaktivnega vedenja v našem
    vsakdanu. Kako deluje reaktivno vedenje? Ko nas kdo ujezi, je naša
    reakcija usmerjena predvsem nanj, manj pa se »ukvarjamo« z
    razlogom, zaradi katerega menimo, da nas je ujezil. Naša običajna
    reakcija je tako zamera, užaljenost, včasih tistemu, katerega naš
    um oceni kot krivca za naše slabo razpoloženje omenimo mamo itd.

    Vendar
    pa je dejstvo, da je tisto, kar nas vznemiri/spravi v slabo voljo …
    zgolj odraz naših podzavestnih problemov (dislociranih
    neintegriranih čustvenih energij, ki v želji, da bi se integrirale
    v naš energijski sistem, pritegnejo dogodke, skozi katere bi bilo to
    mogoče). To seveda pomeni, da človek, »ki nas je ujezil«,
    dejansko ni kriv za naše slabo počutje, saj je bil le orodje, skozi
    katerega se je ustvarila priložnost za preobrazbo. Vendar pa tega ne
    moremo razumeti, dokler je naša pozornost reaktivno usmerjena na
    subjekt/objekt, ki je bil iniciator našega slabega počutja.

    Od
    tega tedna naprej, bodimo torej pozorni na sledeče:

    • Ko
      nas nek dogodek, človek … vznemiri, ne usmerjajmo pozornost nanj,
      ampak na občutke, ki jih je v našem telesu povzročil (navala
      čustev, napetosti … ne skušajmo zaustaviti, ampak ga poskusimo
      neprizadeto opazovati). Koristno je, da občutek prepoznamo v takšni
      meri, da ga lahko imenujemo ( Čutim strah, jezo, žalost …).

    • Bodimo
      pozorni na zanimiv fenomen. Ko čustvo v sebi opazujemo in ga
      imenujemo (Čutim …), bo temu sledila telesna reakcija (morda
      stisk v pleksusu, občutek, kot da nas nekaj spreleti, pospešeno
      bitje srca …)

    • Vprašajmo
      se, ali je ta naša reakcija na ta tip dogodka nekaj novega, ali gre
      za naš povsem običajen odziv na takšne situacije. Zanesljivo je v
      igri drugo!

    • Vprašajmo
      se – Kdaj se je nazadnje zgodila situacija, ki je v meni
      povzročila tak čustven odziv?

    • Nadaljujmo
      z vprašanji – Kdaj se je to zgodilo pred tem? In še pred tem, in
      še pred tem? NA ta način ozavestimo, da gre dejansko za čustveni
      vzorec, s katerim se na določen tip dogodkov odzivamo in da gre
      dejansko za problem, ki je v nas, ne v drugih ali morebiti v
      določenih okoliščinah. Poskusimo priti do začetnega vzroka,
      zaradi katerega se je začel tak čustven odziv.

    • Da
      bi dobili o naši čustveni reakciji še več podatkov, se notranje
      od situacije odmaknimo (kot da gre za nekaj, kar ni povezano z nami)
      in si zastavimo dvoje vprašanj:

    • Na
      kaj me ta situacija spominja?

    • Kdo
      se je na ta način vedel do mena, ali kdo se je na ta način vedel v
      moji bližini?

    V
    začetku nam bodo v miselno polje verjetno prišli precej aktualni
    dogodki, situacije in ljudje. Vendar pa običajno izhaja seme
    tovrstnih čustvenih vzorcev iz prvih sedem, do največ 12 let
    življenja; poskusimo to seme najti … Videli bomo, da obstaja zelo
    veliko vzorcev, ki so preprosto »naučeni«, vzorcev, ki smo jih v
    zgodnjem otroštvu videli pri nekom, ki nam je(bil) blizu.

    Še
    naprej izvajamo 2 x dnevno povezano dihanje.

    Izjava
    za bujenje tega tedna je:
    Moji
    odzivi so zavestni.


    Lepo je če deliš
    #22850
    tadej pretner
    Moderator

    SEDMI
    TEDEN PROCESA PRISOTNOSTI

    V
    sedmem tednu bomo v proces prisotnosti vključili proces čustvenega
    čiščenja A. Cilj tega procesa je, da reaktivne reakcije zamenjamo
    z zavestnimi in sprocesiramo čustveni naboj, ki se v konkretni
    situaciji pojavi.

    Najprej
    si oglejmo glavne značilnosti reaktivnega vedenja:

    • Nek
      dogodek/oseba nas vznemiri. Nanj se odzovemo tako, kot smo v
      podobnih situacijah navajeni – po odzivnem obrazcu, vtisnjenem v
      naše čustveno telo v otroštvu.

    • Za
      svojo vznemirjenost, kakršnakoli že je, običajno krivimo druge,
      bodisi zato, da pritegnemo pozornost (sočutje), ali pa da pozornost
      preusmerimo na nekoga/nekaj drugega; na ta način se avtomatsko
      postavimo v vlogo žrtve in si s tem posledično odvzamemo moč. To
      počnemo, dokler nismo sposobni prevzeti odgovornosti za to, kar se
      nam dogaja.

    • Posledica
      tega, da si sami odvzamemo moč s tem, da se postavimo v vlogo žrtve
      je, da podzavestno čutimo krivdo, sram ali pa nam je za vse skupaj
      žal.

    Proces
    čustvenega čiščenja A je sestavljen iz štirih faz:

    • V
      prvi fazi si moramo priznati, da je subjekt/situacija, ki nas je
      vznemiril(a) zgolj trigger za izraz naše neintegrirane čustvene
      energije. Zato ga ne bomo več krivili za svoje slabo počutje, saj
      nam je le pomagal spraviti na plano del naše čustvene energije, ki
      se je nekoč v sorodni situaciji od nas odcepila, v želji, da se v
      naš energijski sistem ponovno integrira, pa je priklicala dogodek,
      v katerem je to mogoče. Če gre za situacijo, v katero je vpleten
      drug subjekt, lahko recimo rečemo: »Sedajle bi želel(a) biti malo
      sam(a)«, ali kaj podobnega.

    • Takoj
      zatem usmerimo pozornost navznoter in opazimo, za kakšen tip
      vznemirjenja/slabega počutja gre. Imenujmo ga (jezen sem, žalosten
      sem, počutim se samega …).

    • Čustva,
      ki ga prepoznamo, ne projeciramo navzven, ampak ga v popolnosti
      občutimo v sebi.

    • V
      zadnji fazi bomo destruktivno čustvo preobrazili z energijo
      sočutja, pri čemer si bomo pomagali z aktivacijo notranjega
      otroka. Zaprimo oči in se zavejmo otroka v sebi, ki se počuti
      tako, kot se ta hip počutimo sami. Če bomo v to uspeli vnesti
      dovolj iskrenosti, se nam bo destruktivni naboj preselil v prsni
      del, zelo verjetno pa se bo celo okrepil, saj lahko na ta način
      sprostimo še dodatno potisnjeno neintegrirano čustveno energijo.
      Takšno sproščanje energije se pogosto manifestira tudi skozi
      solze.

    • Ko
      se čustveni naval umiri, se bomo počutili zelo umirjeno, situacija
      tega tipa pa se ne bo več ponovila.

    Sicer
    nadaljujemo z vsakodnevnim povezanim dihanjem 2 x po petnajst minut.
    Izjava za bujenje tega tedna je :
    Nevtraliziram
    svoj destruktivni čustveni naboj.

    Lepo je če deliš
    #22851
    tadej pretner
    Moderator

    OSMI
    TEDEN PROCESA PRISOTNOSTI

    V
    osmem tednu dihanja bomo proces povezanega dihanja nekoliko
    dopolnili/spremenili, s ciljem, da na čustveni ravni ozavestimo tudi
    blokade, ki so zelo globoko potisnjene v podzavest. V tem tednu lahko
    povezano dihamo na dva načina. Za oba so značilne močnejše
    fizične in čustvene senzacije, kot smo jih bili deležni v
    dosedanjem delu procesa. Če/ko se pojavijo, ne glede v kakšni
    obliki in intenziteti, je pomembno, da čustvene energije ne skušamo
    zaustaviti in izkontrolirati. Ohranimo zavestno moč opazovanja teh
    senzacij/vibracij, in se jih zavejmo v popolnosti, jim dovolimo, da
    dosežejo vrhunec in spontani energijski upad. Lahko se zgodi, da bo
    reakcija tako močna, da ne bomo uspeli ohraniti dovolj zavestne
    jasnosti, da naval čustev, do katerega bo prišlo, opazujemo, ampak
    nas bo posrkala v svoj vrtinec. Tudi to ni slabo, pomembno je le, da
    procesa ne zaustavimo. Če imamo glede tega kakršnekoli pomisleke
    ali strahove, je dobro, da je ob nas izkušena oseba, ki nas bo v
    morebitnem kritičnem trenutku znala podpreti.

    • Tisti,
      ki imajo doma veliko banjo, bodo verjetno izbrali tega. Gre namreč
      za povezano dihanje, ki ga izvajamo v topli vodi – topla voda
      namreč zelo pospeši vdor čustvenih vzorcev, »skritih« v
      podzavesti, v polje zavesti. V banjo natočimo toplo vodo in ležemo
      vanjo. S povezanim dihanjem začnemo šele po cca 20 minutah (prvih
      20 minut torej v topli vodi le ležimo in se prepuščamo ugodju
      občutkov. Po preteku 20 minut pa začnemo s povezanim dihanjem na
      običajen način.

    • Tisti,
      ki banje nimamo (lalala), pa lahko proces povezanega dihanja
      intenziviramo na drugačen način. Do sedaj smo dihanje izvajali
      tako, da je bil aktiven vdih, pri tem smo izbočili trebušno
      prepono, izdih pa je bil pasiven (le izpust porabljenega zraka), a
      kontroliran. Sedaj prehajamo na obojestransko aktivno preponsko
      dihanje – vdih izvedemo tako, kot smo delali do sedaj, a tudi
      izdih je aktiven – izdihnemo aktivno, tako, da ob tem potegnemo
      trebušno prepono navznoter. Med vdihom in izdihom pa seveda ni
      nobenega presledka.

    V
    teku tega tedna bomo preverili, v kakšni meri so tekom procesa
    nekatera naša negativna prepričanja izgubila čustveni naboj in jim
    ga bomo s preprosto tehniko še dodatno odvzeli.

    Vzemimo
    spisek negativnih prepričanj, ki smo ga naredili v drugem in tretjem
    dnevu tretjega tedna procesa. Z vsakim od prepričanj, ki smo si jih
    napisali, bomo delali posebej. Proces poteka takole:

    • Izberimo
      prvo negativno prepričanje in ga nekajkrat ponovimo v mislih ali na
      glas.

    • Bodimo
      pozorni na vibracijo, ki jo je ta trditev povzročila v našem
      telesu.

    • Na
      mesto, kjer čutimo vibracijo prepričanja (ponavadi trebuh)
      položimo desno roko in skušajmo vibracijo okrepiti. To lahko
      storimo tako, da v mislih trditev še naprej ponavljamo, lahko tako,
      da se ji prepustimo in jo na čustveni ravni intenziviramo, lahko s
      kombinacijo obojega ali na kak drug način.

    • Ko
      začutimo, da je vibracija maksimalna, da je ne moremo več
      okrepiti, se osredotočimo nanjo in si zastavimo vprašanje: »Ali
      to vibracijo lahko umaknem iz telesa?« (nekateri radi to vprašanje
      izpustijo, a je zelo pomembno, da si ga vedno zastavimo; razložim
      ob priliki).

    • Ne
      da bi počakali na morebitni odgovor, ki bi se lahko pojavil,
      globoko vdihnemo in izdihnemo na način, kot da bi iz sebe odvrgli
      breme.

    • Spet
      se osredotočimo na mesto, kjer smo čutili vibracijo in ne glede na
      to, ali je tam kaj energije ostalo, ali ne, trditev v mislih ali na
      glas nekajkrat ponovimo.

    • Če
      se spet pojavi vibracija (zagotovo pa bo šibkejša), vse postopek
      ponovimo. Ponovimo ga tolikokrat, dokler izjava v telesu ne povzroči
      nobenega energijskega odziva.

    • Nato
      preidemo na delo z naslednjo trditvijo iz našega spiska. Tekom
      tedna obdelamo vse.

    Izjava
    budnosti tega tedna je – Za svoj notranji mir sem
    odgovoren/odgovorna sam(a).

    Lepo je če deliš
    #22852
    tadej pretner
    Moderator

    DEVETI
    TEDEN PROCESA PRISOTNOSTI

    V
    devetem tednu procesa prisotnosti bomo usmerili pozornost še na eno
    identifikacijo, ki v telesu povzroča napetosti – identifikacijo s
    prihodnostjo.
    Pogojeni
    um je neprestano usmerjen na prihodnost. A kaj je prihodnost? Noben
    kvantni fizik ne bo rekel, da prihodnost obstaja. Prihodnost je
    iluzija. Če smo usmerjeni na prihodnost, prihodnost pa ne obstaja –
    kje je torej zdaj tu smisel? Kako kreirati prihodnost? Kako kreirati
    nekaj, kar ne obstaja?

    Identifikacija
    s prihodnostjo je ena najmočnejših identifikacij. Ko se
    identificiraš s prihodnostjo, se pojavi polarnost, ki se manifestira
    skozi dva naboja:

    • Naboj
      želje

    • Istočasno
      strah, da tega ne bomo uspeli narediti

    In
    kaj se bo zgodilo? Iskonstruiral se bo niz dogodkov, ki bodo krepili
    tako strah kot željo. V tem preklapljanju izkušamo vibracijo
    pričakovanja (Se bo zgodilo? Kdaj se bo zgodilo?). Vedno, ko imamo
    pričakovanja, se to manifestira z napetostjo v telesu.
    Identificirali smo se z nečim, kar ne obstaja. Če torej hočemo
    resnično sami kreirati realnost, moramo skenslat pričakovanja (ko
    govorimo o kreiranju, govorimo o povezavi z že obstoječo
    realnostjo).

    .
    Torej – deidentificirati se s prihodnostjo. Ta del procesa je eden
    najbolj zahtevnih. Zato se bo v tej fazi verjetno pojavilo veliko
    vprašanj – kar pogumno, vprašajte … Če namreč hočeš
    razumeti smisel deidentifikacije s prihodnostjo, , moraš imeti
    izkušnje s praznino, drugače dobiš občutek, da si izgubil
    prihodnost.

    Postopek
    deidentifikacije s prihodnostjo:

    • Vzemimo
      list papirja in si zapišimo vse želje in strahove, ki se nanašajo
      na posamezno pričakovanje

    • Strahovom
      in željam vzemimo naboj s procesom, opisanim v osmem tednu. To nas
      potisne v sedanji trenutek, v praznino.

    Tudi
    ko smo v praznini, obstaja kup realnosti. V vsaki pogojeni stvari
    lahko najdemo praznino. Če hočemo kaj ustvariti, moramo biti v
    poziciji ustvarjanja, to pa je praznina. Izberemo sicer objektivno
    realnost, a iz praznine. Lahko torej živiš objektivno življenje iz
    praznine. Če nisi v praznini, ne moreš kreirati ničesar. Če si v
    praznini, prizemljiš ideje, vizije. Ko jih prizemljiš, dobijo
    pogojeno kvaliteto.

    Tudi
    tale del verjetno komu ne bo povsem jasen – kar vprašajte.

    Sicer
    nadaljujemo z vsakodnevnim dihanjem, opisanem v osmem tednu procesa
    (voda in/ali preponsko dihanje). Izjava budnosti za ta teden je: Z
    usmerjenostjo v sedanji trenutek kreiram kvalitetno prihodnost.

    Lepo je če deliš
    #22853
    tadej pretner
    Moderator

    DESETI
    TEDEN PROCESA PRISOTNOSTI

    Izvajanje
    procesa se odraža v našem vsakdanjem življenju, v katerem v
    posameznih situacijah odlagamo vedno več mask in načinov obrambnega
    vedenja. Toda ta proces običajno spremlja občutek/strah, da smo v
    neki fazi še bolj ranljivi kot običajno. Do tega pride zato, ker
    smo leta in leta vajeni istih modelov obrambnega načina vedenja,
    zato oklepe ponavadi odlagamo postopoma. Ker se hkrati kvalitet, ki
    nam jih ponuja odprt pristop k življenju, hkrati pa nas še vedno
    skrbi, kako se bo to obneslo v nekaterih »problematičnih«
    situacijah, v njih (še) nismo spontani, pač pa vse skupaj počnemo
    na »nepopoln« način (sicer se odpremo bolj kot običajno, a
    obrambni mehanizem je ves čas na preži, da vskoči, če bo treba).
    To pa nam daje negotovost in vse skupaj spremlja omenjeni občutek
    ranljivosti. In kaj se potem najpogosteje zgodi? Seveda to, da bomo
    zares ranjeni.

    Pri
    tem pa se spomnimo še enega dejstva, o katerem smo govorili v
    začetku procesa – energijski vzrok takšnih problemov je v
    otroštvu in da bi se sprocesiral, privlači dogodke, v katerih bo to
    mogoče. Po devetih tednih vaje sicer sprocesiramo velik del takšnih
    energij, ki so sicer v našem energijskem polju, a vanj niso
    integrirane, a če je imel človek takšnih blokad veliko in jih leta
    in leta skrival za obrambnimi načini vedenja, zaradi česar so se
    pravzaprav krepile, jih v obdobju devetih tednov seveda povsem ne
    odpravi, pa čeprav so sicer »posledice« procesa jasno vidne v
    vsakdanjem delovanju. Zato se bomo v desetem tednu naučili postopek
    štirih korakov, ki nam bo v problematičnih situacijah pomagal do
    popolnega percepcijskega premika oziroma dokončnega ozaveščanja
    življenjskih segmentov, v katerih imamo težave.

    Definirajmo
    situacijo, v kateri se konstantno počutimo ranljive/ranjene.

    Prvi
    korak – kakšne naše fiksacija (klasičen način enostranskega
    odziva, prepričanje) spremljajo takšen tip dogodka? Da bi to
    odkrili, dokončajmo naslednje stavke, s tem, da se osredotočimo na
    fizične okoliščine:

    • V
      takšni situaciji jaz na koncu vedno … (npr. izgubim, sem prevaran
      …)

    • V
      takšni situaciji on/ona/oni na koncu vedno … (me izkoristijo, me
      zmanipulirajo …)

    Drugi
    korak – osredotočimo se na občutke, ki situacijo spremljajo.
    Končajmo naslednji stavek, v katerem skušajmo čim natančneje
    imenovati čustvo, ki situacijo spremlja (najverjetneje gre za eno od
    oblik strahu, a jo podrobneje definirajmo in natančno imenujmo):

    • V
      tej situaciji se počutim …

    Tretji
    korak – ozavestimo, če so se sorodne situacije po enakem vzorcu
    dogajale v družini, v času mojega odraščanja? Ali se je občutek,
    ki smo ga v drugem koraku imenovali, ponavljal v različnih
    situacijah v toku odraščanja? Tak vzorec bomo v tem obdobju
    zanesljivo našli. Ne glede na to, ali ta vzorec v družinskem okolju
    našega otroštva najdemo ali ne, pa končamo tretji korak tako, da
    ozavestimo življenjsko prepričanje, ki je posledica izkušanja
    čustvenega stanja, ki smo ga v drugem koraku imenovali – to
    prepričanje formuliramo v smislu »Jaz sem …«. Če smo recimo
    našo čustveno reakcijo v neki situaciji prepoznali kot
    sramežljivost, bo torej prepričanje, ki smo ga iz tega »potegnili«:
    »jaz sem sramežljiv(a)«

    Četrti
    korak:

    V
    četrtem koraku tiči končna »skrivnost« bivanja v sedanjem
    trenutku. V procesu odvzemanja energije negativnem prepričanjem, se
    je verjetno marsikdo od tistih, ki delate proces, spraševal, kako
    to, da procesa ne zaključimo z »instalacijo« nasprotnega,
    pozitivnega prepričanja. Saj vendar na tem bazira večina tehnik. V
    njih namreč npr. jemanje energije prepričanju »sem bojazljiv«,
    sledi instalacija prepričanja: »Sem pogumen«. Vendar pa nista obe
    prepričanji nič drugega kot identifikaciji!!!! Za identifikacije pa
    smo že v petem tednu procesa »ugotovili«, da prikličejo tudi
    drugi pol. Identifikacija »Sem pogumen«, bo torej v naše življenje
    pritegnila kup situacij, v katerih bomo morali ta pogum dokazati.
    Za
    bivanje v sedanjem trenutku, za popolno prisotnost v njem, pa je
    značilna popolna deidentificiranost. Bolj smo deidentificirani s
    katerimkolim prepričanjem, ki se nanaša na pogojeni svet in naše
    reakcije v njem, bolj smo ga sposobni dojemati neposredno in brez
    vmesnih filtrov ega. Zato v tem procesu negativnim prepričanjem ki
    jim odvzamemo energijo, ne sledi instalacija pozitivnih. Še več –
    za dosego popolne čustvene stabilnosti je treba odvzeti energijo
    KAKRŠNIMKOLI prepričanjem, tudi pozitivnim. Zato bomo v četrtem
    koraku proces, s katerim smo v osmem in devetem tednu negativnim
    prepričanjem odvzemali energijo dopolnili tako, da bomo odvzeli
    kakršnokoli energijo tudi prepričanjem, ki so nasprotna tistim
    negativnim, katerim odvzamemo energijo v prvi fazi.

    Postopek;

    • Izberimo
      negativno prepričanje, ki smo ga »našli« po prvih treh korakih,
      in ga nekajkrat ponovimo v mislih ali na glas.

    • Bodimo
      pozorni na vibracijo, ki jo je ta trditev povzročila v našem
      telesu.

    • Na
      mesto, kjer čutimo vibracijo prepričanja (ponavadi trebuh)
      položimo desno roko in skušajmo vibracijo okrepiti. To lahko
      storimo tako, da v mislih trditev še naprej ponavljamo, lahko tako,
      da se ji prepustimo in jo na čustveni ravni intenziviramo, lahko s
      kombinacijo obojega ali na kak drug način.

    • Ko
      začutimo, da je vibracija maksimalna, da je ne moremo več
      okrepiti, se osredotočimo nanjo in si zastavimo vprašanje: »Ali
      to vibracijo lahko umaknem iz telesa?« (nekateri radi to vprašanje
      izpustijo, a je zelo pomembno, da si ga vedno zastavimo; razložim
      ob priliki).

    • Ne
      da bi počakali na morebitni odgovor, ki bi se lahko pojavil,
      globoko vdihnemo in izdihnemo na način, kot da bi iz sebe odvrgli
      breme.

    • Spet
      se osredotočimo na mesto, kjer smo čutili vibracijo in ne glede na
      to, ali je tam kaj energije ostalo, ali ne, trditev v mislih ali na
      glas nekajkrat ponovimo.

    • Če
      se spet pojavi vibracija (zagotovo pa bo šibkejša), vse postopek
      ponovimo. Ponovimo ga tolikokrat, dokler izjava v telesu ne povzroči
      nobenega energijskega odziva.

    • Sedaj
      nekajkrat v mislih ali na glas izrečemo trditev/prepričanje, ki je
      nasprotna tisti, s katero smo delali v prvem delu procesa (Trditvi
      »sem sramežljiv(a)« torej sledi nasprotna trditev: »nisem
      sramežljiv(a)«.

    • Tako
      kot pri negativnem prepričanju preverimo, ali trditev v telesu
      povzroči energijski odziv in če ta obstaja, mu na enak način
      odvzemimo energijo.

    • Ko
      trditev ne povzroči nobenega vibracijskega odziva v telesu več,
      nekajkrat zapored v mislih ali na glas ponovimo obe nasprotujoči si
      trditvi – v našem primeru: Sem sramežljiv(a), nisem
      sramežljiv(a), sem sramežljiv(a), Nisem sramežljiv(a) …

    • Zazrimo
      se vase in preverimo, če so trditve v nas sprožile kakršenkoli
      energijski odmev. Če so ga, mu z vdihom in izdihom odvzamemo
      energijo in izmenjujoče trditve ponovno ponovimo

    • Proces
      je zaključen, ko tudi po izmenjujočih se trditvah, v telesu ne
      zaznamo več nobenega vibracijskega odziva.

    Skozi
    ves teden izvajamo 2 x 15 minut povezano dihanje – v vodi, ali pa s
    prepono. V desetem tednu ne uporabljamo več nobene izjave za
    bujenje, proces, v katerem na koncu uporabljamo tudi odvzemanje
    energije pozitivnim prepričanjem, pa sedaj lahko uporabljamo pri
    delu s kakršnimkoli prepričanjem.

    Proces
    je s tem končan. Priporočljiv je, da si vzamete kakšne tri tedne
    pavze, saj se bodo procesi sprememb v vas nadaljevali. Po treh tednih
    pa lahko, če čutite potrebo, ves postopek ponovite.

    Lepo je če deliš
    #22855
    fosgen
    Član

    Kako si pa to delal do sedaj? A nisi nekje napisal, da si spravil pod streho dva kompletna procesa?

    A si pred tole težavo prišel v fazo, ko si imel občutek več energije?

    jp spravu 2 procesa. ko sm koncal drugic sm obcutu tako kot ti pravis vec energije in nek tak mir, sm pa obenem v tem drugem delu mel cel pekel nekih custev, nekih bolecin, dusilo me je veckrat,.. zato sem potem okleval se enkrat it skozi,..kmalu po tem k sm koncal s procesom sm bral nekih o teh entitetah, prepoznal nekatere simptome pri sebi in potem enkrat nagovoril entiteto, da vkolikor je prisotna naj prav lepo spoka od koder je prisla in v istem trenutku kot sm to izrekel BUUMMMM, nek panicni napad me prime, res neki najbolj groznega kar sm kdaj obcutu…..no od takrat se ta tesnoba in strah se nista polegla, pa v sredini cela veckrat obcutim nek pritisk in nemorem se skoncetrirat na nic, nevem prow bebec se pocutim…ja vem se ponavljam s tem.

    Lepo je če deliš
Prikaz 43 prispevka (od skupno 279)
  • Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.