PROCES PRISOTNOSTI

Prikaz 141 prispevka (od skupno 279)
  • Avtor
    Prispevki
  • #28477
    lunca
    Član

    Tadej hvala Wink

    Lepo je če deliš
    #28656
    tadej pretner
    Moderator

    Portal duhovnost.eu objavlja v nadaljevanjih moj članek o spremljajočih pojavih, do katerih prihaja pri povezanem dihanju. S tednom dni zamika jih bom objavljal tudi tule:

    PROCESIRANJE
    ČUSTVENIH PROBLEMOV S POVEZANIM

    DIHANJEM
    – SPREMLJAJOČI POJAVI I. del

    Povezano dihanje je verjetno najbolj naraven način
    procesiranja čustvene energije naše podzavesti, zaradi katere v določenih
    situacijah ravnamo neracionalno, prestrašeno, razburjeno … Tehnike povezanega
    dihanja najdemo pod različnimi imeni, najbolj znana pa so rebirthing, proces
    prisotnosti in holotropsko dihanje. Bistvo vseh je povezano dihanje kot takšno,
    razlike med njimi pa se nanašajo bolj ali manj le na dolžino vdiha in izdiha –
    lahko sta približno enaki dolga, povezano dihanje pa lahko temelji tudi na
    poudarjenem vdihu ali izdihu. Dejstvo pa je, da večina avtorjev tekstov, ki se
    nanašajo na povezano dihanje razmeroma malo piše o včasih sila neprijetnih
    spremljajočih pojavih, do katerih pride pri rednem izvajanju katerega od
    načinov povezanega dihanja, z izjemo hiperventilacije, ki jo omenjajo skorajda
    vsi. Zaradi boljšega razumevanja ostalih spremljajočih pojavov si najprej
    oglejmo, kaj se pri povezanem dihanju sploh dogaja , kakšne energije se začnejo
    pri tem procesirati in v katere smeri lahko tovrstno procesiranje uide našemu
    nadzoru.

    Kaj
    je v naši podzavesti
    ?

    Poenostavleno povedano, delujejo v naši podzavesti tri glavna gibala:

    a) Individualni duh (osebni vorteks), ki nas usmerja k ekspanziji.

    b) Nesprocesirana čustvena energija, ki jo je C.G. Jung imenoval sence, E.
    Tolle pa bolečinska telesa. Zametki večine bolečinskih teles nastanejo do
    sedmega leta starosti, kasneje pa se le še krepijo tista bolečinska telesa, ki
    so že v nas. V grobem jih delimo na dva tipa:

    – Fiksacijski tip, ki nastane takrat, ko bi se želeli aktivno čustveno
    izraziti, pa se zaradi nekega razloga ne; npr. ob bolečini ne zajokamo zaradi
    »pravila«, da fantje ne jokajo, ne izrazimo jeze, ker je to pač grdo … Temu
    tipu bolečinskega telesa pogostokrat pravijo tudi potisnjena čustvena energija.

    – Disociacijski tip bolečinskih teles pa nastane takrat, kadar doživimo npr.
    stres, ki ga nismo sposobni prenesti. Npr. – oče se krega na majhnega otroka,
    ki bi iz te situacije najraje pobegnil, a seveda ne more, ker bi s tem očeta še
    bolj ujezil; del njegove zavestnosti zato zapusti fizično telo in na astralni
    ravni ustvari kopijo izkušnje, v kateri ostane del otrokove
    energije/zavestnosti, ki jo je v telesu potem posledično manj.

    c) Kontrolni mehanizmi, ki so tudi oblika ujete čustvene energije, »poskrbijo«
    pa za to, da se fiksacijska in disociacijska bolečinska telesa ne sprocesirajo.
    V konceptu kontrolnih mehanizmov ima pomembno vlogo t.i. »racionalni um«
    oziroma okrepljena mentalna aktivnost, s katero želimo izkontrolirati določeno
    čustveno stanje, ki ga prepoznavamo kot neželeno.

    Kako
    našteti trije segmenti podzavest vplivajo na
    naše vedenje in zdravje?

    Za
    majhnega otroka je praktično vse novo, zato je razumljivo, da v fazi otroštva
    doživlja številne situacije, v katerih nastajajo bolečinska telesa. Ko je torej
    zaradi nekega vzroka zavrt normalen tok čustvene enegije in na čustveni ravni
    nastane ena od oblik bolečinskega telesa, otrok najprej v želji, da neprijetno
    čustveno stanje obvlada, nezavedno napne fizično telo, v delu možganov pa istočasno
    pride do energijske anomalije. V katerem delu možganov se bo ta zgodila, je
    odvisno ne le od konfliktnega področja, ampak tudi od načina, kako ga doživimo
    (čustvena reakcija, povezana s situacijo, ki jo prepoznamo kot ogrožujočo, je npr.
    lahko strah, sovraštvo, jeza …). Vsak del možganov pa je povezan z določenim
    organom, sistemom … in glede na to, kateri del je energijsko prizadet, se ta
    anomalija prenese na pripadajoči organ/sistem, ki postane hiper ali hipo
    aktiven. Skozi proces nastajanja bolečinskih teles se tako z destruktivnimi
    vsebinami »polni« naša podzavest, v mišicah in tetivah se skladišči napetost, v
    organih in tkivu pa energijski presežki in primankljaji. Zanimivo je, da tudi
    Kitajci pravijo, da se v petih glavnih organih kopičijo »čustvene smeti« in
    sicer v ledvicah tiste, ki se nanašajo na strah, v jetrih na jezo, v pljučih na
    žalost, v srcu na občutke krivde in prizadetosti, v vranici pa skrb in tesnobo.

    Zaradi navedenega pride v sistemu avra-fizično telo do številnih procesov, ki
    vplivajo na naše zdravje, razpoloženje in situacije, ki se nam v življenju
    dogajajo:

    – Bolečinska telesa so po sestavi iz dela naše energije in dela bolečine, ki je
    vanjo ujeta. V avri formirajo energijske otoke, ki so ločeni od sistema in
    začnejo funkcionirati kot zasebne entitete. Energija bolečine, ujeta v njih,
    privlači dogodke, v katerih bomo spet izkusili enak tip bolečine, da bi se
    »nahranila«.

    – Individualni duh (osebni vorteks) deluje v podobni smeri, a z dugačnim
    namenom. Njegov namen je ponovna celovitost sistema, zato tudi ta privlači
    dogodke, v katerih bi se bolečinska telesa lahko sprocesirala. Problem pa je v
    tem, da lahko takšne situacije sprocesiramo le zavestno, ob soočenju s čustveno
    enegijo, ki jo prinašajo. To pa se ne zgodi zato, ker se zavedno ali nezavedno
    vklopijo naši kontrolni mehanizmi, ki želijo preprečiti, da izkusimo bolečino.
    Namesto da bi se z bolečino soočili, nezavedno napnemo telo in skušamo
    preusmeriti pozornost na kaj dugega. Zato so po vsaki takšni situaciji
    bolečinska telesa v nas močnejša, telo bolj napeto, organi pa bolj polni
    čustvenih smeti. Ob tem naj omenim le še to, da deluje osebni vorteks tudi
    tako, da konstantno izkušamo stanje nezadovoljstva in nas tako usmerja na
    spremembe, katerih pa običajno nismo sposobni udejaniti, saj za to nimamo
    energije. Bolečinska telesa in posledice, ki jih v telesu povzročajo, so namreč
    velik porabnik naše energije.

    – Fizično telo se skuša te enegijske nesnage osvoboditi tako, da jo poskuša
    sprocesirati skozi bolezenska stanja. Po dr. Hamerju, tvorcu nemške »Nove
    medicine« je bolezen poskus telesa, da sprocesira bolečinska telesa. A kaj se
    zgodi, ko zbolimo? Vzamemo tabletko in procesiranje na fizični ravni se
    zaustavi – vsi čustveni vzroki, zaradi katerih je do bolezni prišlo, pa so še
    vedno v naši podzavesti oziroma sistemu aura.fizično telo. Dr. Hamer zato trdi,
    da je 90% zdravil predpisano brez potrebe oziroma da celo zavirajo naravne
    procese samozdravljenja

    Se nadaljuje …

    Lepo je če deliš
    #28667
    Irena
    Član

    Ne le dr. Hamer, tudi drugi pišejo o sprocesiranju energijske nesnage skozi bolezenska stanja.

    Zdravnik Ruediger Dahlke v knjigi Bolezen kot simbol

    Zdravnik Matthias Girke v knjigi Interna medicina : osnove in terapevtski koncepti antropozofske medicine

    Antropozofska medicina, ki se izvaja le skupaj z uradno medicino, se danes prakticira v cca. 80 državah. Upošteva fizično in duhovno plat človeka. To potrjuje tudi seznam temeljnih zdravstvenih dejavnosti v bolnišnicah… ob nam znanih oddelkih, kot je interni, onkološki, psihiatrični itd. imajo tudi psihosomatski oddelek.
    Psihologija v tem konceptu se bistveno razlikuje od vseh drugih znanih vej psihologije.
    Imenuje se BIOGRAPHIE-ARBEIT. Tudi uradna medicina se je v tujini že (spet) polastila tega izraza ter delovanja in v svojih omejenih okvirih izvaja v zdravstveni negi biografsko delo. A kot rečeno – po taktirki uradne medicine Ouch.
    Biografsko – delo po antropozofskih konceptih je (meni edino znano) uradno priznano psihološko svetovalno delo (v teh 80 državahSmile).Posameznika pelje na poti samozdravljenja v lastne globine z namenom procesiranja ujete čustvene energije.
    Zame osebno, ki sem “otrok”karmične diagnostike – na begu pred procesom prisotnosti Wink predstavlja opisano biografsko delo prepotreben MOST.
    Sem namreč tudi “otrok” uradne medicine , razumevanja ter nadzora – v hlastanju po alternativnih medicinskih pristopih. In najti most od glave do srca ni bilo ravno enostavno. Big smile
    Lep pozdrav,
    Irena

    Lepo je če deliš
    #28680
    tadej pretner
    Moderator

    Irena wrote:

    Ne le dr. Hamer, tudi drugi pišejo o sprocesiranju energijske nesnage skozi bolezenska stanja.

    Zdravnik Ruediger Dahlke v knjigi Bolezen kot simbol

    Zdravnik Matthias Girke v knjigi Interna medicina : osnove in terapevtski koncepti antropozofske medicine

    Hamerja običajno omenjam tudi zaradi tega, ker je kot zdravnik jasno povedal, da je vsaj 90% “zdravil” predpisanih brez potrebe. Seveda famacevski lobij tega ni “rad slišal”. Končalo se je tako, a so mu odvzeli zdravniško licenco, kar pa je sprožilo val razburjenja med Nemci, kar se je odrazilo tudi v nekaj demonstracijah.

    Lepo je če deliš
    #28696
    tadej pretner
    Moderator

    PROCESIRANJE ČUSTVENIH PROBLEMOV S POVEZANIM
    DIHANJEM – SPREMLJAJOČI POJAVI II. del

    Proces nastajanja in krepitve bolečinskih teles
    vpliva na disperzijo našega fokusa in ciljnih struktur, ter seveda zavira
    delovanje tistega dela nas, ki mu pravimo nepogojeni jaz ali »notranji
    opazovalec«, s tem pa na našo (ne)sposobnost, da smo v danem trenutku prisotni.
    Zato se nam konstantno dogaja,da smo fizično sicer »tukaj in sedaj«, v mislih
    pa nekje drugje in v preteklosti ali prihodnosti. Kontrolni mehanizmi pa
    vplivajo še na nekaj – zavirajo pretoke naše čustvene energije, tako da
    izgubljamo zavedanje številnih občutkov, življenja pa se ne znamo več veseliti.
    Pravzaprav gre pri vsem skupaj za to, da je v hujših primerih toliko naše
    zavestnosti ujete v bolečinska telesa, da v nas ni več »tistega«, ki bi se
    življenju lahko veselil.

    Toda
    zakaj do nastanka bolečinskih teles sploh prihaja?

    Na internetu je moč najti zanimiv filmček, v katerem nek moški v sobi, polni
    tehnične opreme, izmeri, kakšna je obremenjenost njegovega telesa s tehničnimi
    sevanji. Ustrezni instrument seveda zazna znatno obremenitev telesa s
    tehničnimi sevanji, ki pa pade na nič v trenutku, ko se možakar dotakne nekakšne
    plošče, ki je ozemljena.

    Na podoben način deluje tudi naš sistem avra-fizično telo. Ljudje, ki imajo
    dober stik z energijo Zemlje, lahko destruktivne energijske naboje stresnih
    situacij ozemljijo oziroma sprocesirajo. Vendar pa je problem naše kulture
    zavestnost v glavi oziroma slaba povezava z enegijo Zemlje. TAO recimo uči, da
    bi moralo biti 70% naše zavestnosti pod popkom, 30% pa nad njim; v naši kulturi
    pa je ravno obratno, zato toliko problemov s stresom, depresijo … Naša
    povezanost z energijo Zemlje je premo sorazmerna z odprtostjo prve čakre, močjo
    eteričnega telesa in zdravjem vranice, katere funkcija je med drugim tudi to,
    da z energijo napaja eterično telo. Problem pa je v tem, da ima večina šibko
    tako prvo čakro kot tudi eterično telo.

    Zakaj?

    Otrok mora povezavo z Zemljo prek prve čakre in moč eteričnega telesa šele
    razviti. Startno kapaciteto ozemljevanja/procesiranja stresnih situacij ima
    seveda šibko, ustrezno pa jo lahko razvije s pomočjo uravnotežene matere, ki
    razume proces in vlogo materinstva. Že v prvem delu sem omenil, da je za
    majhnega otroka vse novo in seveda marsikaj od tega tudi stresno, v kar so
    vključene tudi njegove morebitne nezadovoljene osnovne potrebe. Ko doživi
    stresno situacijo, zajoka – jok ima pri tem vlogo ozemljevanja/procesiranja te
    situacije. Vendar pa so številne takšne situacije zanj »pretežke« – ni jih sposoben
    ozemljiti/sprocesirati sam. Za to potrebuje pomoč matere, ki mu pri tem pomaga
    z golim objemom. Pogoj za to pa je, da je mama mirna in osredotočena. V smislu
    krepitve eteričnega telesa potrebuje otrok takšno objemanje vsaj do desetega
    leta starosti, vendar pa ga ne dobi v zadostni meri – včasih mati nekatera
    njegova destruktivna čustvena stanja, ki bi jih lahko »ozdravil« objem prezre
    in si pač misli, da je otrok trmast. Po drugi strani mora imeti njegov sistem
    tudi priložnost, da razvije moč samozdravljenja, ki je tudi povezana z
    odprtostjo prve čakre in močjo eteričnega telesa. Te ne more razviti, če dobi
    za vsako malenkost tabletko. Nasploh je zadeva z razvojem eteričnega telesa
    zelo kompleksna – to se v energijskem smislu razvija, kadar otrok počne stvari,
    ki jih počne rad in ne počne stvari, katerih nima rad, kadar pa je obratno,
    nastajajo v eteričnem telesu energijski zastoji, razvoj pa je upočasnjen.
    Dejstvo pa je, da imajo danes starši poleg tega, da živijo stresno življenje
    vedno manj časa za otroka, da ne skušajo odkriti in mu pomagati razviti
    njegovih potencialov, ampak ga vzgajajo tako, da bo z njim »čim manj
    problemov«, zato je razumljivo, da otrok zraste v mladostnika in kasneje
    odraslega, s šibkim eteričnim telesom in kopico bolečinskih teles. Šibko
    eterično telo in nesposobnost ustreznega ozemljevanja destruktivnih čustvenih
    energij, pa tudi pri povezanem dihanju botrujeta neprijetnim spremljajočim pojavom,
    o katerih bo govora v tem članku.

    Povezano
    dihanje

    V
    Zenu sta znani dve pravili:

    – »Ko greš skozi temen gozd, globoko dihaj«.

    – »Ko pride do boleče situacije, se ji posveti, kot da te je obiskal najboljši
    prijatelj.«

    Obe pravili se seveda nanašata na dejstvo, da lahko človek z razmeroma odprto
    prvo čakro in zdravim eteričnim telesom destruktivne energije sprocesira in
    ozemlji zgolj tako, da je nanje osredotočen in ob tem globoko diha. Takšno
    dihanje nam pomaga dvigniti raven energije, um pa pri tem v veliki meri
    avtomatično utihne, tako da se lahko na dano situacijo optimalno odzovemo. Kaže,
    da je znanje o tem v nas inkodirano, saj začnejo ljudje z odprto prvo čakro in
    zdravim eteričnim telesom ob stresnih situacijah globlje dihati spontano, pa
    tudi takrat, kadar se zbudimo sredi nočnih mor, pogostokrat opazimo, da dihamo
    globoko in povezano. Vendar pa se večina v stresnih situacijah ne odzove tako.
    Destruktivne energije se namreč procesirajo predvsem v našem trebušnem delu,
    tam pa energije/zavestnosti večina nima dovolj, saj se skozi proces odraščanja
    in zorenja, ki temelji na različnih pravilih in mentaliziranju,
    energija/zavestnost dviga proti glavi. Namesto da bi torej destruktivne
    čustvene naboje preprosto zavestno spustili prek sistema in jih ozemljili, se
    začnemo na ravni šeste čakre spraševati, zakaj, kdaj in kje je do njih prišlo,
    kar je seveda čisto mentaliziranje, značilno za nivo zavestnosti tretje čakre,
    v katerem smo prepričani, da se vse stvari dogajajo v vidni verigi vzrok-posledica.
    Vendar pa ima vse vidno tudi svoje nevidno ozadje in če poznamo princip
    nastajanja in krepitve bolečinskih teles, je jasno, da skoraj nobeno od njih ne
    nastane iz enega samega vzroka, pač pa so vzroki prepleteni in povezani z
    določenimi slabostmi, ki so lahko tudi nasledne.

    Na teh dejstvih torej temeljijo tehnike povezanega dihanja, pri katerih želimo
    načrtno ozemljiti destruktivne dele bolečinskih teles, našo energijo, ki je v
    njih ujeta, pa ponovno integrirati v avrično polje. Pri tem prihaja do zavestnega
    soočanja z destruktivnim nabojem bolečinskih teles, ki se jih lahko v
    posameznem ciklu dihanja sprosti celo več – pri tem pa sploh ni pomembno,
    zakaj, kdaj in kje so nastala. Nasploh je precej koristneje, če pojem
    ozaveščanja razumemo kot večdimenzijsko zavedanje problema, ne pa kot poskus
    ugotavljanja, zakaj je do njega prišlo, saj so vzroki preveč prepleteni; in
    nenazadnje – ljudje, ki redno prakticirajo TAO, so kot populacija verjetno
    najbolj zavestni, vendar pa jih v tem pristopu sploh ne zanima, od kje izhajajo
    določene težave, ki se občasno pojavijo. Preprosto poskrbijo za to, da se
    zavedajo vsakega trenutka in jih preprosto sprocesirajo »v hodu«.

    Načinov izvedbe povezanega dihanja je več. Najpogosteje ga izvajamo leže ali
    sede, ob povsem sproščenem telesu, nekatere vzhodnjaške tehnike pa lahko
    izvajamo celo stoje, pri tem pa s spreminjanjem specifične drže telesa,
    predvsem rok, celo vplivamo na to, v katerem delu telesa bo do procesiranja
    bolečinskih teles prišlo. Takšne so recimo vaje povezanega dihanja iz cikla
    Zhan zhuang.

    Se nadaljuje …

    Lepo je če deliš
    #28707
    rose
    Član

    Zdravo, imam neki vprašanj v zvezi s procesom…

    med dihanjem prihajajo raznorazni občutki in moti me, da jih
    ne znam definirat v bistvu gre bolj za eno zoprno kepo da sm zguba, recimo
    občutki nevrednosti, odrinjenosti a mogoče za tem stoji krivda in sram, kot ste
    že rekli, da sta to glavna filinga za žrtev? A morm jst za to krivdo recimo
    ugotovit od kje izhaja al je pač dost da sam prediham?

    Hvala in lp

    Lepo je če deliš
    #28711
    tadej pretner
    Moderator

    rose wrote: Zdravo, imam neki vprašanj v zvezi s procesom…

    med dihanjem prihajajo raznorazni občutki in moti me, da jih
    ne znam definirat v bistvu gre bolj za eno zoprno kepo da sm zguba, recimo
    občutki nevrednosti, odrinjenosti a mogoče za tem stoji krivda in sram, kot ste
    že rekli, da sta to glavna filinga za žrtev? A morm jst za to krivdo recimo
    ugotovit od kje izhaja al je pač dost da sam prediham?

    Hvala in lp

    Zakaj bi jih morala definirati? Proces deluje najboljše takrat, ko o ničemer ne razmišljaš, ampak tisto, kar prihaja iz tebe, zgolj opazuješ.

    Do neke mere ima občutke krivde in sramu prav vsak. Izhajata namreč iz kolektivnega strahu “nisem dovolj dober”.
    In iz kje ta strah izhaja?
    Verjetno si že slišala za to, da majhen otrok realnosti ne dojema tako, kot mi. Vidi jo kot nekakšno eterično juho, katere del je tudi sam. Počuti se torej del celote!!! Ko pa se začne zavedati sebe kot bitja (npr. ko si se začela ti zavedati, da si rose), se začne počutiti kot ločena entiteta. Nenaden Občutek ločenosti je za živčni sistem šok in živčni nevroni se povežejo tako, da stalno nekje v globini čutimo nek nemir, neko nepopolnost. Ta nemir/nepopolnost je resničen vzrok za oblikovanje tvoje percepcije, na osnovi katerega se ne počutiš dovolj dobra in čutiš globinsko krivdo in sram, ki se potem v posameznih situacijah zgolj potencira.
    Vidiš torej, da na nek način občutkov krivde in sramu ne moreš ozavestiti, vsaj ne v celoti.
    Kaj pa lahko narediš?
    Skozi izvajanje povezanega dihanja postaja energija v tebi kvalitativno vedno bolj podobna energiji, ki je izven tebe. Večja je ta izenačenost, bolj se človek počuti popolno in integrirano. Ti le dihaj naprej. Čisto v redu ti greEmbarrassed

    Lepo je če deliš
Prikaz 141 prispevka (od skupno 279)
  • Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.