Odnos učitelj – učenec
Forum Duhovnost › Forumi › Duhovna rast › Odnos učitelj – učenec
- This topic has 2 odgovora, 3 glasovi, and was last updated 13 years, 12 months nazaj by Misogi.
-
AvtorPrispevki
-
29. 3. 2010 ob 0:47 #2055KarlaČlan
Včeraj sem bila na predstavitvi skupine “Magičnost gibanja”, gre za posameznike in društva, ki stopajo po poti samospoznavanja in duhovne rasti, predstavili pa so izvajanje magičnih kretenj in drugih energetskih tehnik. Upam, da bo Tadej dovolil “reklamo”, ki pa to ni, saj je bistvo nekje drugje. Fantje in dekleta ter njihove magične kretnje so bili dih jemajoči, vendar me je zmotilo nekaj drugega – ko sem jih povprašala po tem, kako se izvajanje teh tehnik kaže konkretno v življenju, torej v praksi, saj je to zame edino merodajno glede vseh tehnik, učiteljev, knjig itd., so mi povedali, da to njihovo “druženje” traja pet, deset, štirinajst let ali pa več.
V šoli nam je večkrat Marjan poudaril, kako pomembno je, da se učenec in učitelj po določenem času razideta, zna se zgoditi, da učenec učitelja tudi preraste, skratka, njune poti se morata ločiti, ko je namen dosežen. V nasprotnem primeru zna priti do odvisnostnega odnosa menda. To mi je tudi logično. Zato sem njihovega vodjo tudi vprašala, kako je s tem, če torej proces duhovne rasti ne traja 10 ali 15 let, kako to, da “učenci-ptički” ne odletijo iz gnezda.
Nazaj sem dobila odgovor, da tega pač ne zmorem razumeti, ker nimam razrešenega odnosa z očetom in se v življenju ne upam spuščati v zveze, zatorej ne morem razumeti njihovega dolgoletnega druženja.
Ker sem šele na začetku duhovne poti, dopuščam možnost, da nimam razrešenega odnosa z očetom, bi si pa upala trditi, da imata s svojim očetom popucano tako Tadej kot Marjan, pa bi njiju prosila za razlago tega zame “fenomena”.
Hvala za odgovor.
29. 3. 2010 ob 9:14 #2059tadej pretnerModeratorKarla wrote:
Včeraj sem bila na predstavitvi skupine “Magičnost gibanja”, gre za posameznike in društva, ki stopajo po poti samospoznavanja in duhovne rasti, predstavili pa so izvajanje magičnih kretenj in drugih energetskih tehnik. Upam, da bo Tadej dovolil “reklamo”, ki pa to ni, saj je bistvo nekje drugje. Fantje in dekleta ter njihove magične kretnje so bili dih jemajoči, vendar me je zmotilo nekaj drugega – ko sem jih povprašala po tem, kako se izvajanje teh tehnik kaže konkretno v življenju, torej v praksi, saj je to zame edino merodajno glede vseh tehnik, učiteljev, knjig itd., so mi povedali, da to njihovo “druženje” traja pet, deset, štirinajst let ali pa več.V šoli nam je večkrat Marjan poudaril, kako pomembno je, da se učenec in učitelj po določenem času razideta, zna se zgoditi, da učenec učitelja tudi preraste, skratka, njune poti se morata ločiti, ko je namen dosežen. V nasprotnem primeru zna priti do odvisnostnega odnosa menda. To mi je tudi logično. Zato sem njihovega vodjo tudi vprašala, kako je s tem, če torej proces duhovne rasti ne traja 10 ali 15 let, kako to, da “učenci-ptički” ne odletijo iz gnezda.
Nazaj sem dobila odgovor, da tega pač ne zmorem razumeti, ker nimam razrešenega odnosa z očetom in se v življenju ne upam spuščati v zveze, zatorej ne morem razumeti njihovega dolgoletnega druženja.
Ker sem šele na začetku duhovne poti, dopuščam možnost, da nimam razrešenega odnosa z očetom, bi si pa upala trditi, da imata s svojim očetom popucano tako Tadej kot Marjan, pa bi njiju prosila za razlago tega zame “fenomena”.
Hvala za odgovor.
KArla, tvojemu uvodnemu razmišljanju nimam kaj dodati (ali odvzeti). Če učenec v nekem trenzutku sam ne začuti, da je čas za odhod, je učitelj zanič. Ena glavnih poant lajfa je razvijanje individualnosti in ne čredništvo – čredništvo paše predvsem vodjem, ki imajo težave z egom.
In tale njihov vodja ti je odgovoril iz ravni ega, uporabil pa je celo nizek udarec. Ko namreč čutimo, da nekomu v pogovoru nismo kos oziroma ko pred publiko dobimo neprijetno vprašanje, včasih vzamemo moč sogovorniku tako, da ga skušamo diskreditirati na osebni ravni. In to je naredil njihov vodja, ko je rekel, da tega ne boš mogla razumeti, dokler ne razpucaš odnosa s fotrom. Nič se sekirat – tale vodja že ni “taprav”2. 12. 2010 ob 13:20 #7324MisogiČlanDefinitivno. Je pa res, da je na vzhodu odnos učitelj – učenec nekaj drugega kot tu. Domnevam, da je neka vzhodnjaška veščina ali praksa. Uporablja se celo praksa Guru joge. No ja, definitivno so koristi za posameznika do nekega nivoja, je pa ravno tako test za oba, ko se je treba odlepiti. Podobno je pri odnosu starš in otrok. Vlagaš cel lajf v nekoga pol te pa pošlje v ku…c, hahahaha.
-
AvtorPrispevki
- Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.