Bombandiranje z reklamami in drugo teženje
- This topic has 3 odgovori, 4 glasovi, and was last updated 8 years, 7 months nazaj by .
Prikaz 1 prispevka (od skupno 4)
Prikaz 1 prispevka (od skupno 4)
- Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.
Forum Duhovnost › Forumi › Duhovna rast › Bombandiranje z reklamami in drugo teženje
Tema sicer navidez ne sodi v podforum duhovnost, a sem jo vseeno uvrstil sem, saj kaže na nekatere trende, ki se razvijajo v čisto trivialnost, zato je prav, da jih opazimo in se jih zavemo.
Ko sem danes zjutraj spet pritisnil gumb »odjava«, da ne bi več iz enega od virov dobival reklam, ki me sploh ne zanimajo in na katerega se nisem nikoli prijavil, sem se spomnil, kako sta razvoj sveta/kulture predvidela dva vizionarja preteklosti – novinar in romanopisec George Orwell in pisatelj ter filozof Aldous Leonard Hucxley.
– Orwell: Leta 1949 je napisal novelo 1984, v kateri je predvidel razvoj represivnega in kontrolnega sistema v družbi, ki ji informacije ne bodo dostopne. Tako je res v Severni Koreji in še kje.
– Hucxley pa je leta 1932 napisal delo Vrli novi svet, v kateri pravi, da bodo ljudje postali sužnji umetno instaliranih potreb, informacij pa bo toliko, da bodo postale irelevantne, saj ne bomo znali ločiti pomembnih od nepomembnih. Tako je skoraj povsod.
Reklame, s katerimi nas bombandirajo bodisi prek poštnega nabiralnika, bodisi prek mailov imajo enako funkcijo. Dokler jih je bilo le nekaj, si jih pogledal, sedaj jih je toliko, da ne pogledaš nobene več. Te trende podpira tudi facebook s predlogi za všečkanje. Dnevno te vsaj pet ljudi, s katerimi si virtualni prijatelj, v resnici pa jih ne poznaš, ne veš niti kaj počnejo, niti kako to počnejo, žica, da všečkaš njihovo fb ali spletno stran. Tudi to vodi v totalno irelevantnost, sicer pa mi je žicanje za všečkanjem na fb prav tako absurdno, kot bombandiranje z reklamami na zasebni mail. Te stvari lahko spremenimo le če začnemo pri sebi – da folku ne težimo ampak dopustimo, da vsak izbere, kar mu je res všeč.
Jbg …
Jaz pa sem prvič v življenju v finančni stiski (ok, takole se to pač trenutno vidi, ….) in pri gledanju televizije včeraj sem prvič dobila trz, da bi morala pogledat AKCIJE kakšne popuste itd …. in sem prišla do zaključka/prebliska, da manj denarja imaš, več popustov in akciji kupuješ, poceni zadeve. Istočasno, če smo še odklopljeni od svojega primarnega jaz/bitja/sebstva, nimamo ne vem kakšen odnos do hrane/okusov/kvaliteti , tako, da se basamo s poceni hrenovkami ….. resno zanimiva izkušnja za mene
Jah …včasih ni bilo toliko enih zadev ….dva al tri artikli …
pa en ali dva proizvajalca ..
zdaj je tisoč in sto artiklov v bistvu identičnih ampak z drugim imenom in drugim proizvajalcev.
artiklov in storitev je kot peška …vsak si želi odrezati saj delček pogače —kupci.
Pač ..tako je …
In jp čedalje bolj agresivno ratuje vse skupaj …