Reply To: [ PSI ]-(knjiga, ne kužki)
Forum Duhovnost › Forumi › E-pogovori › [ PSI ]-(knjiga, ne kužki) › Reply To: [ PSI ]-(knjiga, ne kužki)
Irena wrote:
TadejKnjige nisi bral, a ne?Glas je na tem mestu navedel le NEKATERA stališča – forumovemu duhu jih je blizu mnogoooo, ki tu niso citirana …Pa še na eno mnenje si se naslonil – Nataša je odlično opisala razlog svojega odhoda … kar pa je tudi VSE!Meni NI logično, zakaj stališča, ki niso enaka ali vsaj podobna našim, takoj postanejo moteča, jih napademo in jih hitro zavržemo? Saj ne, da ni ta odločitev OK. Če nam ne predstavljajo nikakršnega izziva.Zanima me, če te, Tadej, tema PSI na tvojem forumu moti?Če ja – se bo verjetno našel kak drug način komuniciranja z avtorjem knjige
Knjige nisem bral in ne vidim prav nobenega vzroka, da bi jo. Tema me prav nič ne moti, je pa v glavnem ne berem – sploh sem do konca uspel prebrati le dva erosova posta (najkrajša dva). Niti ne vem, zakaj misliš, da so njegova stališča zame moteča – niti najmanj. Mi je pa malo hecno, da avtor izkoristi vsako priliko za to, da razglaša, kako izjemno knjigo je napisal, kako pomembna je za človeštvo …, a je glede na gornje navedbe očitno tudi on eden tistih, ki se je lotil zgolj posameznega segmenta in »zaradi nekaj dreves ne vidi gozda«. Precej bolj mi je všeč, da o tem, kako dobro je nekaj, govori delo kot tako, ne pa avtor.
In da se razumemo, precejkrat berem strokovne stvari avtorjev, ki nimajo pojma o kakni duhovnosti, vendar so v svoji stroki dali svojemu imenu in priimku težo. In uvodoma sem v tej temi že napisal, da je zame pri odločanju, ali bom nekaj prebral, v poplavi informacij ključno to, kdo je to napisal, ne pa recimo mistična predstavitev dela in hkrati delo brez podpisa, ker ga je kao napisalo življenje. To so zame zgolj tržni prijemi, ki me prej odbijejo kot pritegnejo.
Irena wrote:
Tako kot Nataša sem v mislih odreagirala s protestom glede (ne)spreminjanja samega sebe. A knjiga – morda jo tako berem le jaz – je APEL bralcu k sprejemanju – in s tem spreminjanju samega sebe. Je APEL k razumevanju in sprejemanju drugačnosti. Je APEL k razumevanju medesbojne povezanosti in Celote. Je APEL k brezpogojni ljubezni in dvigu Zavesti na našem planetu. Res ima misterioznih (ali posiljenih) 777 strani …vendar prva stran izhaja iz “nulte točke” in zadnja izgine nazaj v njej … v PRAZNINI.
![]()
Potem bi bilo fajn, da bi se s sprejemanjem »ukvarjal« tudi avtor, ne da etketira kot ničvredno tisto, česar ne razume.
Irena wrote:


Irena, če mi nekaj ni všeč oziroma če z nečim ne zavibriram, ne pomeni, da skušam avtorja spreobrniti. Daleč od tega, saj me kaj prida ne zanima niti on, niti tisto, kar je napisal, niti način, na katerega se je celega projekta lotil, čeprav moram reči, da se mi zdi ta način antipatičen. V delu, ki ga je glas izpostavil, avtor piše o šarlatanih, goljufih, lahkovernežih … Ampak kaj naj rečem, če imam občutek, da lahkovernost ljudi uporablja sam za trženje knjige. Če bi tako drago knjigo podpisal s svojim imenom, recimo Janez Debelak, bi jo redkokdo kupil. Bi jo morda ti? Folk bi si mislil – kdo za vraga je pa to? Tako pa jo je zavil v mistiko, simbolizem in uspeh je tu. In vsak naj sam oceni, ali gre za zavajanje, ali ne. Vsekakor sem že zgoraj namignil, da je moje staliče, da je prav, da avtor knjigo podpiše z imenom in priimkom.
Sicer pa se avtor v lajfu zanesljivo znajde dovolj dobro, da ne rabi odvetnika.
V nadaljne razprave tule se ne bom vpletal, saj sem povedal, kar sem imel povedati
tadej pretner2011-02-02 11:41:52