Reply To: PROCES PRISOTNOSTI
Forum Duhovnost › Forumi › Zdravje in alternativna medicina › PROCES PRISOTNOSTI › Reply To: PROCES PRISOTNOSTI
TRETJI
	TEDEN PROCESA PRISOTNOSTI
Tretji
	teden procesa se v ožjem smislu nanaša na dejstvo, da smo večino
	čustvenih blokad,
 zaradi
	katerih imamo težave danes, pridelali najkasneje do dvanajstega
	leta, večino pa še
 precej
	prej. V tem obdobju tiči tudi bit naših današnjih vzorcev
	obnašanja, njihovi temelji pa
 stojijo
	predvsem na izkušnjah, ki smo jih doživeli kot travmatične,
	dejstvu, da v želji, da bi
 bili
	sprejeti v svet odraslih zatiramo svoja čustva in v nezavednem
	modeliranju – otrokovem
 mentalnim
	povezovanju čustvenih situacij in dogodkov (če smo npr. kot otroci
	naredili neko
 neumnost,
	pa nas je oče kaznoval, zraven pa recimo rekel, da nismo nič
	vredni, je velika
 verjetnost,
	da bomo imeli v odraslosti vedno, kadar ne bomo izpolnili pričakovanj
	drugih,
 občutek
	ničvrednosti).
Proces
	nadaljujemo z vsakodnevnim povezanim dihanjem, 2 x 15 minut, in sedaj
	smo bolj ali
 manj
	že tako »v štosu«, da ob dihanju ne potrebujemo ponavljanja
	izjave za bujenje, s katero
 smo
	si v začetku pomagali zasidrati zavest v sedanjem trenutku, če je
	le mogoče, pa se
 ognimo
	tudi vizualizaciji vodnega curka, opisanega pred/v prvem delu.
	Vizualizacijo
 uporabimo
	v tretjem tednu le če nas misli še vedno nekontrolirano »odnašajo«
	iz sedanjega
 trenutka.
	 Če
	pa s tem nimamo težav, se popolnoma osredotočimo na to, kaj se v
	nas dogaja na 
fizični (telesne
	senzacije), čustveni in mentalni ravni (misli, ki iz nas izhajajo).
	Nekateri mislijo, 
da delajo
	proces slabo, če med dihanjem nimajo občutka praznine, a ni tako.
	Povsem naravno je,
 da
	na površje, poleg telesnih in čustvenih senzacij, izhajajo tudi
	misli – pazimo le na to, da se
 z
	njimi ne poistovetimo oziroma da nas ne odfurajo; ohranimo takšno
	prisotnost zavesti, da
 jih
	lahko zgolj opazujemo.
Izjava
	za bujenje za ta teden je: »Popolnoma
	sprejemam otroka v sebi.«,
	ki jo v sebi
 ponavljamo
	tekom dneva, kadar imamo le čas oziroma se na to spomnimo.
V
	tem tednu nam je cilj ozavestiti prepričanja/naše mentalne
	konstrukte, ki dušijo našega
 notranjega
	otroka. Za temi konstrukti tiči neintegrirana čustvena energija. S
	tem, ko jih
 ozavestimo
	na mentalni ravni, jim odpremo pot, da se skozi povezano dihanje
	lažje
 integrirajo,
	zato bomo vsak dan delali tudi na tovrstnem mentalnem ozaveščanju.
- 
Prvi
dan: Na eno stran lista papirja v stolpec napišimo vse lastnosti,
ki jihprepoznavamo
kot svoje kvalitete (npr. nadarjenost, zdrav način življenja,
prijaznost …), - 
na drugo
stran pa v drug stolpec vse svoje lastnosti, ki jih prepoznavamo kot
slabe. 
- 
Drugi
dan: Preverimo, ali se »najdemo« v katerem od naslednjih
destruktivnihprepričanj:
 
*Da
	bi me imeli radi, moram biti boljši(a)
*V
	nekaterih okolji (katerih????) nisem zaželen(a)
*Sem
	žrtev (koga/česa?)
*Ne
	zaslužim (česa?)
- 
Tretji
dan: Preverimo, ali se »najdemo« v katerem od naslednjih
destruktivnihprepričanj:
 - 
 
*Sem
	slaba oseba
*Nisem
	tako pomemben(a) kot večina drugih
*Sem
	ničvreden(a)
*Sem
	nesposoben(a) in nikoli ne bom ničesar dosegel(a)
*Nisem
	pravega spola; moral(a) bi biti ženska/moški
- 
Četrti
dan, peti, šesti in sedmi dan naredimo tole vajo: 
	-Globoko se
	sprostimo, na način, na katerega nam je to najlažje, dosežemo
	globoko
meditativno stanje.
	-Z zaprtimi očmi
	pred seboj vizualiziramo veliko ogledalo, ki ima lastnosti, kot
	 ogledalo iz
	pravljice Sneguljčica; vse ve. Zaželimo si, da v njem zagledamo
	 vizualni lik
	prepričanja, ki nas zelo bremeni (to je del nas, ki ga ne sprejemamo
	-verjetno ga bomo
	»zagledali« kot nekaj temnega). Ni pomembno, ali je to breme
nastalo kot
     *posledica
	omejitev, do katerih je prišlo zaradi pričakovanj drugih
	
     *posledica
	čustvenih ran
	
     *posledica
	okolja, ki je od tebe zahtevalo, da postaneš nekdo drug
	
     *posledica
	neuspehov, do katerih je prišlo zaradi želje, da ugodimo drugim 
	
     *česa
	drugega
-Nekaj
	časa ta prizor opazujmo, v želji, da bi ga čim bolje razumeli (da
	bi bili 
srečni,
	moramo sprejeti vsak del sebe, tako »dober«, kot »slab« – dobro
	in slabo 
je
	le sodba, ki se nanaša na del nas.
–
	Stegnimo roke, objemimo nesprejet del sebe, ki smo ga videli v
	ogledalu
 in
	ga nežno prižemimo na srce.