glas wrote:
Meni je ratalo jasno, da imajo to fajtanje mulci v genih. Omejevanje je brez veze, bolje cakati, da izzveni. Pa se to: vcasih se mi je zdelo, da so ubogi trpeci moski odhajali pod prisilo v JLA, zdaj pa me noben ne bo preprical, da so pravzaprav uzivali, ko so dobili igrice s puskami. Zdaj pa painball placujejo, da se odrasli deci po gozdu preganjajo in z barvnimi metki streljajo. Ko jim ze drzava pod obvezno ne organizira sluzenja vojaskega roka oz realno virtualnega bojevanja.
Mislim da tvoj sklep ne more biti dalje od resnice..
Zakaj?
Ker to je točno to kar se projicira v človeštvo, z določenim namenom..
Projicira pa se skozi vse obče sprejemljive portale hipnoze: TV, časopisi, dnevnik, filmi, šolski sistem, igrice, risanke,…
Hm, nisem prepričan, da je Ceres tako zelo zgrešila “diagnozo stanja”.
Dejstvo je, da je v nas prisoten mehanizem boj – beg, ki je nekaj normalnega, drugo dejstvo pa je, da desetletniki še nimajo odprte srčne čakre in so pravzaprav v fazi formiranja tretje. Tretja čakra pa ima kvalitativne značilnosti trenutne kolektivne stopnje zavesti – prevlada nad nekom ti da občutek, da si o.k.
V tej fazi je potreba po prevladi otrokova čustvena potreba – dobro je, da se tega zavedajo tudi starši in mu v konfliktih z otrokom preprosto “dovolijo” da ima kdaj prav. Takšne stvari vplivajo na razvoj samozavesti in samopodobe.
Če si predstavljamo dve skupini otrok, od katerih bo prva vzgajana tako, da “mora” biti vse lepo in prav, da je “treba” biti dober in drugim pomagati, da je treba takrat, ko te nekdo klofutne, nastaviti drugo lice ipd., druga pa sicer v procesu vzgoje ne bo prikrajšana do prenosa določenih vrednot, vendar pa jo bodo učili, da se zna postaviti zase in si določene stvari priboriti, garantiram, da bodo imeli otroci iz druge skupine veliko večje možnosti, da nekoč v odraslosti z zavestnostjo vstopijo v cono srca, kot tisti iz prve skupine, ki bodo verjetno “končali” v delovanju pod vplivom arhetipa otroka. Zavest, da si si nekaj sposoben sam izboriti je pogoj, da si se v prvi fazi sposoben upreti plemenskim programom in nato vstopiti v duhovno cono. Nihče od tistih, ki so ga polna usta ljubezni, v lajfu pa igra žrtev, ni v resnici duhoven.
Pri vsem skupaj je problematičen le način fajta, s katerim razvija samozavest (streljanje …).