Reply To: Regresija

Forum Duhovnost Forumi Duhovna rast Regresija Reply To: Regresija

#15479
tadej pretner
Moderator

Robert Zupančič wrote:
Sam veš, in če bi to sedaj želel posebej dokazovati, bi samo podcenjeval tvojo inteligenco ter izjemno bogato znanje, ki ga imaš na področju ezoterike, da obstaja precej dobro dokumentiran ter strukturiran duhovni svet z določenimi bitji. Nekaj jih je bajeslovnih (pa še to je stvar diskusije, saj t.i. “E.T. souls”, ki prihajajo v zemeljske inkarnacije iz drugih sistemov, lahko omenjajo “škrate” itd.), nekaj takšnih, ki so resnična, vendar jim ljudje pripisujejo prevelik pomen (kot to nedvomno velja na primer za angele), nekaj pa jih je takšnih, ki obstajajo, vendar jim ljudje pripisujejo premajhen pomen (kot denimo duhovni vodniki).

Če doživljaš/sprejemaš svet kot prostor različic, je jasno, da je sila diskutabilno, kaj objektivna realnost sploh je. Angele omenjaš kot resnične. Seveda so, a le v nekaterih poljih realnosti. V poljih realnosti, v katerih delujem sam, jih ni, kot niti vodnikov. Edini objektivni vodnik je tvoj duh (izvorni vorteks), ki se aktivira predvsem takrat, ko si tukaj in sedaj, zato tudi je cilj različnih religij in filozofij bivanje v sedanjem trenutku, do katerega lahko prideš na precej učinkovitejše načine, kot pa z brskanjem po preteklosti. Ko si tukaj in sedaj, si avtomatično dvignjen nad vzročno – posledično zgodbo.

Robert Zupančič wrote:

Težava je v tem, ker teh bitij ne moremo videti z (dobesednimi) očmi, zato si največkrat racionalni um to razloži povsem racionalno, pač v skladu s svojo šablono, po kateri deluje.

Šablona razlage je pogostokrat nezavedna in izhaja iz kolektivnega polja. Ne le, da si jih racionalni um razlaga – s svojimi prepričanji jim po teoriji o obstoju polj vseh mogočih in nemogočih realnosti, ki se mi zdi zelo verjetna, daje celo življenje. In ker recimo moja prepričanja nimajo nič z angeli in vodniki, jih niti slučajno ne precipiram.

Robert Zupančič wrote:

Vse to, kar praviš, je res, če gledaš na stvari iz vidika sodobne znanosti, ki v okviru svojih (omejenih) zmožnosti pač razlaga stvari v skladu z okvirji, ki so jih sami določili. Pri tem je težava, ker ne dopuščajo tistega, kar bi lahko bilo izven teh okvirjev. Ko je Michael Newton, kot dr. klasične svetovalne psihologije začel pri svojem delu ugotavljati fenomene “izven” teh okvirjev, je bil toliko iskren in “zvedav” (čeprav je prej odločno zanikal in zavračal vse takšne možnosti), da si je dovolil razširiti meje spoznavnega izven okvirjev, ki jih je postavila moderna psihološka znanost na temu področju, in skozi več kot 30-letno znanstveno delo ugotovil, da človek v regresiji, ki jo je razvil (v t.i. “superzavestnem” stanju), resnično naveže stik s svojimi pravimi duhovnimi vodniki, in ne z nekimi arhetipi, vizijsko pogojenimi entitetami itd. ter da tovrstna komunikacija daleč presega vsakršno psihoterapevtsko delo.

Tole mi je mal hecno. Kot prvo, jasno da ni Newton s klasično psihologijo nikamor prišel, saj je njen cilj v glavnem ta, da te prilagodi družbi (matrixu). Po drugi strani govori sodobna znanost o kvantnih realnostih, nedoločenosti in še nečem, kar se mi zdi v kontekstu tegale strašno pomembno – nemanifestirano opisuje kot 4D hiper prostor, torej štiridimenzionalni prostor, ki si ga niti slučajno ne moremo predstavljati, zanj pa je med drugim značilno, da je vse povsod. Opisuje stvari, ki si jih niti predstavljati ne moremo, ne pa da bi nas omejevala. Primer: pričevanja iz Newtonovega nabora imaš za objektivna, pa čeprav se velik nihov del (izkušnje duše v nemanifestiranem) dogaja v nemanifestiranem, torej v 4D hiperprostoru. Ampak vsi jih opisujejo s 3D modelom!!!!! Vprašanje, v kakšni meri je torej ta opis objektiven, saj je narejen na osnovi zavestnosti duš, ki je relativno majhna. Del tega seveda lahko drži, vprašanje pa je, kakšna je resnica. Saj veš, da razumeš neko kreacijo, mora biti tvoja zavevestnost vsaj približno enaka zavestnosti kreatorja. Glede na to, da nimamo nikakršne predstave o 4D hiperprostoru, je jasno, da ni. Glede prepoznavanja objektivne realnosti smo morda v slabši situaciji kot žival, ki recimo knjigo prepozna zgolj kot barvni predmet, kar je seveda povsem pravilna percepcija, a le iz njene stopnje zavesti.

Iz mojega zadnjega posta v tejle temi si citiral vse živo, razen konca, v katerem pravim, da mi je jasno, da regresoterapija kljub mojim pomislekom ima rezultate. To, da mene ne zanima, je povsem druga zgodba. Evo, preden nadaljujem, bom ta del citiral jaz, da mojih komentarjev ne boš jemal kot “boj proti regresiji”.

tadej pretner wrote:

A ker gre za scenarij iz strukture polja realnosti, ki z nami upravlja, je seveda tudi na tak način moč z regresijo marsikaj ozavestiti, s tem, da menim, da obstaja precej boljših načinov. A to je pač moje mnenje in se mi zdi normalno, da marsikdo misli drugače. Konec koncev gre za to, da “mislim”, da je tako, kot sem napisal, ne da “vem” da je takoWink

Robert Zupančič wrote:

Regresoterapija po metodi dr. Michaela Newtona ima tako tri globoke terapevtske aspekte:

Normal
0

21

false
false
false

SL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Navadna tabela”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

1. 1. razrešuje naš strah pred smrtjo, saj se tekom seanse klient spomni kompleksnosti svojega bivanja in se doživi kot nesmrtno duhovno bitje na poti skozi mnoge fizične inkarnacije. Strah pred smrtjo izgine, ko se spomni in podoživi, da po fizični smrti naša duša nadaljuje svoje bivanje kot čista zavest in energija, dokler se ne odločimo za naslednjo fizično inkarnacijo;

Nisem prepričan, da ga reši v omembe vrednem obsegu. Strah pred smrtjo je povezan z identifikacijo s fizičnim telesom in obstaja kup elementov, zakaj smo s telesom identificirani. Mimogrede – pred cca 20 leti so v ameriški psihoterapevtski praksi začeli v kontekstu zdravljenja depresije uporabljati t.i. “Kognitivno terapijo s praznim prostorom”, katere končni cilj je deidentifikacija s telesom. Za moje pojme ti ta pristop zmanjša strah pred smrtjo v precej večji meri kot “filmi, ki jih vidiš v regresiji”.

Robert Zupančič wrote:

2. 2. ozdravlja mnoge težavne aspekte v življenju klienta, kot na primer različne fobije, fizične simptome, ki nam povzročajo neugodje ali celo bolečine in zanje ne najdemo ustreznih pojasnil, težavne odnose (družina, partnerstvo, delo, okolje itd.), nepojasnjene občutke nelagodja, strahu, krivde itd., za katere se zdi, da izvirajo od »nikoder« itd.;

Zarai dejstva, da sam z regresijo nisem imel omembe vrednih rezultatov mi seveda na misel ne pride, da bi gornje navedbe zanikal, niso pa prav nobena ekskluziva.

Robert Zupančič wrote:

3.oodgovarja na mnoga pomembna življenjska vprašanja, kot na primer kakšen je smisel našega življenja, s kakšnim namenom smo se inkarnirali v to življenje, kaj je naša tokratna naloga, kaj moramo spoznati, razrešiti ali doživeti itd. Na vsa ta vprašanja dobi klient odgovore skozi osebno, izjemno globoko komunikacijo s svojim duhovnim vodnikom (ki ima med drugim tudi svoje konkretno duhovno ime, torej je poosebljeno duhovno bitje, ne arhetip oz. vizija) in drugimi duhovnimi učitelji, s katerimi naveže osebni stik med regresijo v prejšnja življenja (PLSR) in v življenje med življenji (BLSR), kjer pa se sreča tudi s.i. “svetom starešin”, ki predstavljajo še razvitejša bitja od naših duhovnih vodnikov. Na kliente ponavadi pustijo izjemen in trajen vtis, ki odločilno vpliva na njihovo kvaliteto nadaljnjega življenja.

Iluzija, ki smo ji podvrženi v tem svetu (maya) seveda poskuša v človeku zamegliti jasen pogled na ta dejstva s tem, ko išče racionalne razlage za takšne fenomene, na kar je opozarjal že Jezus, ko je svoje učence opominjal: “S sluhom boste slišali, a ne boste umeli, in z očmi boste gledali, a ne boste videli. Kajti temu ljudstvu je srce okamenelo, in z ušesi težko slišijo, in oči
svoje so zatisnili: da ne bi kdaj videli z očmi in slišali z ušesi in
umeli s srcem in se izpreobrnili…” (Mt. 13: 14-15). Včasih je vendarle za kakšno stvar potrebno imeti tudi nekaj “vere”. In če imamo te nekaj “vere” se zgodi tisto, kar je rekel Jezus: “Če
bi imeli vero kakor gorčično zrno, bi rekli tej gori: ›Prestavi se od
tod tja!‹, in se bo prestavila in nič vam ne bo nemogoče.” (Mt. 17:20). To je sicer že poglavje o “programiranju” vesolja, vendar pa sem citiral na tem mestu zato, ker se žal ljudje, ki imajo težave, raje zatekajo k racionaliziranju, razmišljanju, premlevanju, iskanju vzrokov (ki to sploh niso) izven sebe in odlašanju, namesto, da bi z nekaj “gorčične vere” stopili na potovanje vase ter rešili marsikateri svoj problem. Ker vsi dobro vemo, da so odgovori v nas (v naši duši), zato jih ne gre iskati izven sebe. Clap

Kar se vsega tega tiče, bi pa spet rekel, da dobiš najboljši vpogled v smiselnost in namen svojega lajfa takrat, ko sprocesiraš različne aspekte energije ujete v sebi. Skozi proces takšnega procesiranja dobiš avtomatično zaupanje v življenje – najprej v segmentih. na katerih si rešil vse dvome, potem pa v vedno širšem spektru. Nikakršna vera torej ni potrebna v smislu nekaga “umetnega” upanja, da bo vse o.k., ali da bo kdo odzgoraj poskrbel zate. Gre le za to, da se zaradi strahov, negotovosti, identifikacij izogibamo življenjskim izzivom in situacije kontroliramo. V življenjih se nam zato dogaja bore malo. Poanta duhovnosti je, opuščanje teh kontrolnih mehanizmov in prepuščanje lajfu. Do tega pripelje postopno opuščanje komponent lažnega jaza in približevanje k sebi.

tadej pretner2012-07-01 13:27:45

Lepo je če deliš